
A Woltra költözött a SPAR Online shopja
Gyorsabb, kényelmesebb bevásárlási élményt adunk
A Wolt felületére költözött a SPAR online vásárlási szolgáltatása. Ezzel az eddigieknél gyorsabb lesz a kiszállítás: az online vásárlók már egy órán belül megkaphatják a megrendelt termékeket. De emellett továbbra is elérhető marad a drive-in, azaz az előre összeállított csomag áruházi átvételének lehetősége.
Ráadásul a Woltra költözéssel 40 településen lesz elérhető a házhozszállítás, és a termékkínálat is kibővül.
Hogyan intézd a bevásárlást a Wolton?
Válaszd ki a Wolt weboldalán vagy applikációjában az elérhető üzletek listájából a közeli SPAR vagy INTERSPAR boltot. És már böngészhetsz is a több mint 10 ezer darabos árukínálatban. Ismerd meg a szolgáltatás további lehetőségeit a videóból!
A rendelések folyamatára és feltételeire a Wolt mindenkori Szolgáltatási Feltételei irányadók, amik erre a linkre kattintva elérhetőek.

Használat lépésről lépésre
Hol érem el a SPAR Online shop vevőszolgálatot?
Amennyiben kérdésed van, esetleg panasszal fordulnál hozzánk, a vevőszolgálat hétfőtől péntekig, 9 és 15 óra között érhető el a 06 20 823 8002 telefonszámon. E-mail elérhetőség: [email protected]
Szeretnék rendelni, hogy tudom megtenni?
2025. március 21-től a SPAR online shop a Wolt Magyarország Kft. platformjára költözik, így a www.spar.hu/onlineshop oldalon élelmiszer rendelés leadása már nem lehetséges. Kérjük, látogass el a Wolt platformjára, ahol 10.000 termék közül válogathatsz, és rendelésed akár 1 órán belül megkaphatod. Előrendelésre van lehetőség: add meg, mikor szeretnéd megkapni rendelését, és biztosítjuk neked.
Nálam elérhető a Wolt szolgáltatás? Tudok rendelni SPAR, INTERSPAR üzletből?
Az oldal alján lévő térképen megkeresheted mely hozzád közeli üzletekből történik kiszállítás, vagy megtekintheted Üzletlistánkat.
Van áruházi átvétel?
Igen, 73 üzletben. Az üzletek listáját itt tekintheted meg: Üzletlista
Milyen termékek érhetőek el a Wolt felületén?
10.000 termék közül választhatsz, beleértve sajátmárkás termékeinket is. Amennyiben észrevételed van áruválasztékunkkal kapcsolatban, kérjük, fordulj vevőszolgálatunkhoz bizalommal.
Hogyan tudok a Wolt felületén rendelni?
Amennyiben regisztrációval, rendeléssel kapcsolatban kérdésed merül fel, kérjük, fordulj a Wolt ügyfélszolgálatához bizalommal.
Mi történik, ha egy termék nem érhető el?
Amennyiben kértél helyettesítést, kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy esetleges hiány esetén másik termékkel pótoljuk a hiányzó cikket. A Wolt felületén megadhatod helyettesítő termék preferenciáidat is.
Hogy tudok fizetni a Wolt felületén?
A Wolt felületén az alábbi fizetési opciók közül választhatsz: online fizetés, helyszíni készpénzes fizetés. Készpénzes fizetés kizárólag kiszállítás esetén lehetséges, helyszíni átvétel esetén nem. Bankkártyás helyszíni fizetés egyik esetben sincs. Online fizetés elérhető kiszállítás és helyszíni átvétel esetén is.
Nézd meg melyik üzleteinkből elérhető a Wolt szolgáltatás!
Amennyiben kérdésed van, esetleg panasszal fordulnál hozzánk, a vevőszolgálaton munkatársaink állnak rendelkezésedre!
Vevőszolgálat
hétfőtől péntekig, 9 és 15 óra között
Telefonszám: 06 20 823 8002
E-mail elérhetőség: [email protected]