
Az Év Boltja 2023
*A Hipermarket főkategória győztese: 5180. számú INTERSPAR, Budapest, Bécsi út (GOBUDA MALL) – SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
2023
StarStore – Év Kereskedője 2023
Vásárlói Nívódíj 2023
Fenntarthatóság szimbóluma 2023.
Az Év Boltja 2023 díj
Két sajátmárkás termékünk is nyert!
Greengage - a zöld elkötelezettség díja
Superbrands díj
Év saját márkás terméke díjazottak
2022
A SPAR lett az Év egészségtudatos kereskedője 2022-ben!
Kereskedelmi Nívódíj 2022
StarStore - Év kereskedője 2022
Fenntarthatóság Szimbóluma 2022 díj
Az Év Boltja 2022 díj
Best Innovatív Brand díj 2022
Nők Lapja Food Awards 2022
Superbrands díj
Kiváló Minőségű Élelmiszer
2021
StarStore - Év kereskedője 2021
Kereskedelmi Nívódíj
Év boltja 2021
Superbrands díj
Az év terméke lett a SPAR Snack-mix*
Kiváló Minőségű Élelmiszer-védjegy arany fokozat
2020
Dupla elismerés a SPAR Uzsidoboz programunknak
Effekt 2030
Az Év Boltja 2020
Fenntarthatóság szimbóluma 2020
BUD Universe Award: Az év kereskedelmi partnere
Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója 2019
7 díj
Superbrands
StarStore 2020
2019
Just Clear Fitness-Wellness Award

Just Clear Award Életmód kategóriájában az üzleti, média és művészvilág legfittebb példamutató képviselőit díjazzák.
Az év leginkább mozgásra ösztönző kampánya díj - 1. hely - Fuss Nórival a Maratonon kampány
Randstad Employer Brand Research 2019

A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja.
A legismertebb munkaadó különdíj
Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója
7 díj

A Trade magazin versenyén évről-évre hét kategóriában nevezhetnek a gyártók illetve forgalmazók országos promócióikkal.
- SPAR enjoy. „emberi traffipax” kampány - aranyérem, kereskedelmi kategória
- Éjszaka a SPAR-ban - Gyereknapi aktivitás - aranyérem, online kategória
- Ország Szíve kampány - ezüstérem, online kategória
- Disney Cooking hűségakció - ezüstérem, kereskedelmi kategória
- „A SPAR-ral finomabbak a reggelek” promóció - bronzérem, kereskedelmi kategória
- Sonkatorpedó - bronzérem, online kategória
- SPAR ÉT&REND receptkönyv - Trade Marketing Klub különdíj
Az Év kereskedője (Disney)

2019 áprilisában a Disney az Év kereskedője díjjal ismerte el a SPAR Magyarország kiemelkedő teljesítményét illetve a kollégák lelkes munkáját, melyekről az egész éves együttműködés, a közösen lebonyolított promóciók és hűségakciók (Disney On Ice nyereményjáték, Disney Cooking hűségakció) során tettek tanúbizonyságot.
Az Év boltja
5 díj

A Store Insider szaklap által kiírt Év Boltja versenyen azokat az élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egységeket, üzleteket keresik, amik meghatározott szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.
2019-ben a Batthyány-téri SPAR üzletet négy kategóriában is kitüntették, míg a tárnoki DESPAR a legjobb benzinkúti shopként bizonyított.
Benzinkúti shop - DESPAR Tárnok (M7 autópálya 26km. Észak)
Közönségszavazás - SPAR Budapest, Batthyány tér
A legszebb PICK kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér
A leglátványosabb MIZO kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér
Műemléképület hasznosítása - SPAR Budapest, Batthyány tér
Superbrands 2019

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.
2019-ben díjazott: SPAR brand
Arany Penge Kreatív Fesztivál

Az Arany Penge a hazai kreatív szakmában tevékenykedők egyik legrangosabb díja, immár több, mint 20 éve.
Az Adni Öröm kampány 2019-ben Bronz Penge-díjat kapott PR/CSR kategóriában.
Hipnózis 2019

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye, célja a hazai kreativitás ösztönzése és díjazása, valamint a kreatívügynökségek támogatása ismertségük és elismertségük növelésében.
Az Adni Öröm! kampány, azaz a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös élelmiszeradomány-gyűjtő akció 2018-as kommunikációját bronzdíjjal tüntették ki a verseny 2019-es kiírásán.
2019 Új Gluténmentes Terméke

Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete 2019-ben is kiosztotta az "Év Új Gluténmentes Terméke" díjat, a Spar Magyarország Kft-t a Gluténmentes gyorsfagyasztott Túrógombóc és Szilvalekváros gombóc termékekért különdíjat kapott.
Magyar Termékekért Kereskedelmi Verseny
2 díj

A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin versenyén azokat a kereskedelmi társaságokat díjazzák, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért.
Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - ezüstérem
Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - Az országos promócióban részt vett legsikeresebb üzletlánc különdíj
Mastercard - Az Év Kereskedője 2019
2 díj

A Mastercard által meghirdetett „Az Év Kereskedője" verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
Harmadik helyezés, „Az Év Kereskedője” kategória
Második helyezés „A legjobb in-store ügyfélélmény” kategória
SuperStore verseny
4 díj

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indulnak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
A miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.
Hipermarket - 5120 INTERSPAR, Miskolc
Szupermarket - 110 SPAR Budapest, Batthyány tér
Store of the Year Hungary - 110 SPAR Budapest, Batthyány tér
Marketing Communication - B2C - SPAR enjoy. reklámfilm
Cannes-i Corporate Media & TV Awards

A Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny díjait minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda.
2019-ben a SPAR enjoy. tévé reklámja Ezüst Delfint vihetett haza a „Marketing Communication – B2C” kategóriában.
OMÉK 2019
2 díj

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját.
A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelét is kiérdemelte.
Internet Hungary Awards

Az Internet Hungary a magyar internetes szakma legnagyobb éves találkozója, melyen minden évben díjazzák a kiemelkedő webes megoldásokat.
Közösségimédia-kampány kategória - 1. helyezés - Élménykommandó kampány
Prizma Kreatív PR Díj
2 díj

A Kreatív szervezte verseny célja, hogy megtalálják a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsák.
FMCG termékek kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)
CSR-megoldások kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)
Lollipop reklámverseny

A Kreatív versenye a legjobb BTL márkaélményeket és aktivációkat keresi.
PR kategóra - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)