Az Év Boltja 2022

Az Év Boltja 2022 verseny szervezője a Store Insider magazin kiadója, a Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.


* A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. az év friss húsáru kereskedője 2022-ben a kereskedelmi láncok kategóriájában.
** A szupermarket kategória győztese: SM 196. számú SPAR, Etele Plaza - SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
*** A nagyméretű szupermarket kategória győztese: 5450. számú INTERSPAR, KAPOSVÁR - SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

Tesztgyőztes termékeink

2022

StarStore - Év kereskedője 2022

Újabb rangos díjakat nyert a SPAR! Ezúton is köszönjük Vásárlóink szavazatát!

A 2022. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen a kaposvári INTERSPAR áruházunk lett az „Év Hipermarket Üzlete 2022*” cím birtokosa, a szupermarket kategória győzteseként a SPAR Magyarország lett „Az év szupermarket üzletlánca” és lehetőséget kaptunk az „Év Kiskereskedője 2022**” cím használatára, továbbá az online szavazáson elnyertük az „Év Közönségdíjas Üzletlánca 2022**” címet.

*A 2022. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a SPAR Magyarország kaposvári INTERSPAR áruháza megnyerte a hipermarket üzlet kategóriát, pontazonossággal egy másik lánchoz tartozó hipermarkettel, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat. Erre figyelemmel jogosult Az Év Hipermarket Üzlete 2022 cím önálló használatára.
**A 2022. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a SPAR Magyarország megnyerte a szupermarket üzletlánc kategóriát, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat, és egyben a legmagasabb pontszámot érte el a láncok versenyében az összes kategória közül. Erre figyelemmel jogosult Az Év Kiskereskedője 2022 cím használatára. Ugyanezen a versenyen online meghirdetett közönségszavazáson, az összes induló versenyző közül legmagasabb szavazatszámmal elnyerte Az Év Közönségdíjas Üzletlánca 2022 címet is. Erre figyelemmel jogosult Az Év Közönségdíjas Üzletlánca 2022 cím használatára.

Fenntarthatóság Szimbóluma 2022 díj

A fenntartható jövő támogatása és a környezettudatosságra való nevelés kiemelten fontos a SPAR Magyarország számára. Törekvéseink egyik elismerése, hogy két kategóriában is elnyertük a Trade Magazin Fenntarthatóság Szimbóluma 2022 díjat:

 ▪ a „SPAR Ökokaland – animációs mesék a környezettudatosságról gyerekeknek” kisfilm sorozatunk Szolgáltatás kategóriában,

 ▪ a „Folyamatosan bővül a SPAR Magyarország környezettudatos termékeinek és szolgáltatásainak palettája” pályázatunk pedig Vállalat kategóriában érdemelte ki az elismerést.

Utóbbit azért kaptuk meg, mivel bizonyítottan folyamatosan bővül környezettudatos termékeink és szolgáltatásaink palettája, ezzel példaértékű a SPAR Magyarország más vállalatok számára.  

 

Az Év Boltja 2022 díj

Három elismeréssel gazdagodott vállalatunk „Az Év Boltja 2022" megmérettetésen.

A Store Insider magazin pályázatán az Etele Plázában található, 196-os számú SPAR üzletünk nyerte el „Az Év Boltja 2022" címet szupermarket kategóriában, a kaposvári, 5450-es számú INTERSPAR áruházunknak ítélték oda a díjat nagyméretű szupermarket kategóriában, míg az üzletláncok versenyében immár másodszor, az idei évben is a SPAR Magyarország érdemelte ki „Az év friss húsáru kereskedője" címet.

Best Innovatív Brand díj 2022

A Store Insider magazin az idei évben első ízben hirdette meg a Best Innovatív Brand versenyt, ahol termék service/ food kategóriában a SPAR Szafi free bagett érdemelte ki az első helyezést.

A kereskedelmi szaklap azzal a céllal hívta életre a megmérettetést, hogy a Best Innovatív Brand díjak odaítélésével felhívják a figyelmet a kereskedelemben elérhető legkiválóbb újdonságokra. A szakmai zsűri a pályázatok értékelése során többek között olyan szempontokat vett figyelembe, mint a termék eredetisége, különlegessége, újdonság faktora és társadalmi hasznossága.

A SPAR Szafi free bagett az innovatív csomagolásával és a speciális táplálkozási igényeket is kielégítő, „mentes" összetevőivel emelkedett ki a mezőnyből. A termék gondosan lezárt, sütésálló zacskóban érkezik az üzleteinkbe, ahol a csomagolással együtt sütik, utána pedig becsomagolva értékesítik. Az újítás egyik lényege, hogy a varrással lezárt papírtasak megvédi a pékárut a nem gluténmentes termékekről származó liszttel történő szennyeződéstől. További pozitívuma, hogy kizárólag növényi alapanyagokból készül, élelmi rostokban gazdag, lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaz, így egyaránt remek választás az ételintoleranciában szenvedőknek, a vegán étrendet követőknek és a diétázóknak is. Különlegességét emeli az is, hogy a Szafi márkaboltjai mellett kizárólag a látványpékséggel rendelkező SPAR szupermarketekben és az INTERSPAR hipermarketekben érhető el.

Nők Lapja Food Awards 2022

2 termékünket is díjazták a Nők Lapja Food Awards-on!

Köszönjük szavazataitokat, amelyekkel az S-Budget sós pálcika és a SPAR free from glutén- és laktózmentes túrótöltelékes gombóca is megnyerte kategóriáját!

 

 

 

SPAR free from túrótöltelékes gombóc

Ahogy a mi szájízünkre formált szólás is tartja: gombócból nem árt a sok… Épp ezért a SPAR free from termékcsalád rögtön három ínycsiklandó ízben is kínálja mélyhűtött, gluténmentes termékeit. És még egy jó hír a végére: e finomságok közül a túrótöltelékes változat nemcsak glutén-, hanem laktózmentes is! Gombócot mindenkinek!

 

 

S-Budget sós pálcika

Évtizedek óta bizonyít a sós pálcika: ott van velünk a nagy beszélgetéseknél, tévézés közben, egy jó ital mellett, de egy kis gyümölccsel remek párost alkot az uzsonnásdobozban is. Friss, ropogós, sós és csillapítja az éhséget. S-Budget sós pálcikánk mindezt igen kedvező áron hozza.

Superbrands díj

Többszörös Superbrands díjasok lettünk!

A SPAR tizennegyedik, az INTERSPAR hetedik alkalommal szerepel a Superbrands-díjazottak között, míg a kiváló hazai hústermékeket és készítményeket fémjelző Regnum márka másodszor kapta meg ezt az elismerést.

Tovább
Kiváló Minőségű Élelmiszer

Három termékünk is kiérdemelte a KMÉ-védjegyet, azaz a Kiváló Minőségű Élelmiszer minősítést!

  • SPAR Prémium tejföl 25%
  • Budget félzsíros ttúró
  • Spar free from laktózmentes félzsíros túró

2021

StarStore - Év kereskedője 2021
Díjaink

Újabb szakmai versenyeken kapott rangos díjakat a kiskereskedelmi vállalat, benyújtott pályamunkái a hiper-, illetve a szupermarketek kategóriájában is győzelmet szereztek. A dunaújvárosi INTERSPAR lett „Az Év Hipermarket Üzlete 2021” cím birtokosa, a SPAR pedig megkapta „Az Év Szupermarket Üzletlánca 2021” kitüntetést és felhatalmazást kapott, hogy a „Retailer of The Year 2021” logót viselje és „Az Év Kiskereskedője 2021” címet használja. A vállalat mindemellett a Trade magazin „A Fenntarthatóság Szimbóluma 2021” elismeréseit is átvehette.

Tovább
Kereskedelmi Nívódíj
Díjaink

Újabb óriási siker a SPAR háza táján! Idén már második alkalommal nyerte el áruházláncunk a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, ami hűen tükrözi a SPAR törekvését a hazai termékeket támogató környezet fenntartására. 

Tovább
Év boltja 2021
Díjaink

Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját. Az üzletláncot három kategóriában is a legjobbnak minősítették „Az Év Boltja” versenyen, két új élelmiszerterméke pedig elnyerte 2021 legkiválóbb termékinnovációjának járó díját az „Inno d’Or” pályázaton. 

Tovább
Superbrands díj
Díjaink

A SPAR és az INTERSPAR mellett a Regnum márka is Superbrands-díjas idén.

Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta megelismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek arangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.

Tovább
Az év terméke lett a SPAR Snack-mix*
Díjaink

A SPAR ízesített Snack-mixek igazi innovációnak számítanak egyrészt az ízviláguk, másrészt az összetételük miatt. A csomagok tartalmaznak tésztabundásmagokat, pörkölt kukoricaszemeket, valamint pörkölt, ízesített magokat. Mindkét változata – a chilis és a hagymás-tejfölös is – igazi ínyencség azok számára, akik szeretik az izgalmas ízeket, vagy szeretnének egészségtudatosabban nassolni. Már az első kóstolás után is érezhető, hogy az ízt tekintve mennyire harmonizálnak a különböző komponensek. A visszazárható tasakú, különleges magmixek minden SPAR és INTERSPAR áruházban elérhetőek.

* saját márkás snackmagvak kategóriában, az Inspira Visionary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján

Kiváló Minőségű Élelmiszer-védjegy arany fokozat
Díjaink

5 másik tehéntúró mellett a SPAR Free From 250 grammos félzsíros laktózmentes tehéntúró is megkapta a NÉBIH-től a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) minősítést, így hamarosan rákerülhet a csomagolására a KMÉ arany védjegye, így bárki könnyen megtalálhatja az üzletekben.

A termékeknél mintegy 20 féle élelmiszerbiztonsági és -minőségi paramétert vizsgáltak. Csak azok a túrók folytathatták a versenyt a KMÉ arany fokozatért, amelyek valamennyi mérésen maradéktalanul megfeleltek.
A szakemberek még a csomagolásokat is tesztelték, hogy mennyire praktikusak, ellenállóak, felhasználó- és környezetbarátok a termékek e tekintetben.

Önmagában a kiváló minőségű termék és csomagolás azonban még nem elég egy KMÉ-védjegy elnyeréséhez. Fontos, hogy a gyártók teljesítsenek különböző vállalásokat is, a magasabb minőséget biztosító gyártástechnológia alkalmazásától a környezetbarát energiaforrások és csomagolások használatáig.

Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen minősítésben részesültünk, és ez arra sarkall minket, hogy még jobb és jobb termékekkel készüljünk Nektek, vásárlóinknak.

További részletek: https://portal.nebih.gov.hu/-/hat-turo-viselheti-a-kivalo-minosegu-elelmiszer-vedjegy-arany-fokozatat

2020

Dupla elismerés a SPAR Uzsidoboz programunknak

Díjaink

A Kreatív magazin idén ősszel hetedik alkalommal rendezte meg a Content+Marketing Award tartalommarketing-versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhettek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői. A megmérettetésen minden esztendőben azokat a médiamegoldásokat díjazzák a szervezők, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A kampányról további érdekességeket olvashattok az alábbi linken: https://uzsonnaprogram.hu/

Integrált tartalommarketing kampányok és megoldások kategória - Ezüst elismerés

FMCG termékek kategória - Bronz-díj

 

Effekt 2030

123

Az Effektteam Egyesület a gazdálkodó szervezetek példaértékű környezeti és társadalmi befektetési programjait jutalmazza az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjjal. 

Jövő gazdasága kategória - 2. helyezés - "Hungaricool by SPAR"

Zöld egyensúly kategória - 2. helyezés - "SPAR - a fenntartható jövőért program"

Esélyteremtő üzlet kategória - 3. helyezés - "Magyar Máltai Szeretetszolgálat pártfogoltjai által előállított termékek értékesítése"

 

Az Év Boltja 2020

123

A Store Insider szaklap által kiírt Év Boltja versenyen azokat az élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egységeket, üzleteket keresik, amik meghatározott szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

Az Év Zöld Kereskedője 2020 - Kereskedelmi láncok kategória - 1. hely (SPAR Magyaroszág Kft.)

Az Év Boltja 2020 - Hipermarket kategória - 1. hely (5320 INTERSPAR Tata)

Fenntarthatóság szimbóluma 2020

123

A SPAR a társadalmi felelősség vállalás mellett előző évben is nagy hangsúlyt fektetett a környezeti fenntarthatóságra, például az áruházak korszerűsítésével, környezetbarát táskák bevezetésével, valamint a fogyasztók és dolgozók edukációjával.

Vállalat kategória - 1. hely (SPAR Magyarország Kft.)

BUD Universe Award: Az év kereskedelmi partnere

123

A Budapest Airport minden évben, különféle kategóriákban díjazza partnerei előző évi teljesítményét.

2020-ban a repülőtér vezetése a  SPAR Magyarország 173. számú szupermarketjét tartotta elismerésre méltőnak

Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója 2019

7 díj

123

A Trade magazin versenyén évről-évre hét kategóriában nevezhetnek a gyártók illetve forgalmazók országos promócióikkal.

 

SPAR Élménykommandó - Online/digitális kategória - 1. hely

SPAR Anyák napja - Online/digitális kategória - 1. hely

SPAR Grillparty kampány - Kereskedelmi kategória - 1. hely

Hungaricool by SPAR innovációs termékverseny - B2B kategória - 1. hely

SPAR Uzsidoboz kampány - Kereskedelmi kategória - Különdíj

„Hol vagy Kajla?” matricagyűjtő akció  - Kereskedelmi kategória - Oklevél

Disney Home hűségakció - Kereskedelmi kategória - Oklevél

Superbrands

123

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.

2020-ban díjazott: SPAR brand

StarStore 2020

123

A StarStore olyan értékesítési pontok versenye, ahol a koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A SuperStore 2020 verseny közönségdíja

Hipermarket kategória - 1. hely (5320 INTERSPAR Tata)

2019

Just Clear Fitness-Wellness Award

123

Just Clear Award Életmód kategóriájában az üzleti, média és művészvilág legfittebb példamutató képviselőit díjazzák.

Az év leginkább mozgásra ösztönző kampánya díj - 1. hely -  Fuss Nórival a Maratonon kampány

Randstad Employer Brand Research 2019

123

A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja.

A legismertebb munkaadó különdíj

Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója

7 díj

123

A Trade magazin versenyén évről-évre hét kategóriában nevezhetnek a gyártók illetve forgalmazók országos promócióikkal. 

  • SPAR enjoy. „emberi traffipax” kampány - aranyérem, kereskedelmi kategória
  • Éjszaka a SPAR-ban - Gyereknapi aktivitás - aranyérem, online kategória
  • Ország Szíve kampány - ezüstérem, online kategória
  • Disney Cooking hűségakció - ezüstérem, kereskedelmi kategória
  • „A SPAR-ral finomabbak a reggelek” promóció - bronzérem, kereskedelmi kategória
  • Sonkatorpedó - bronzérem, online kategória
  • SPAR ÉT&REND receptkönyv - Trade Marketing Klub különdíj

Az Év kereskedője (Disney)

123

2019 áprilisában a Disney az Év kereskedője díjjal ismerte el a SPAR Magyarország kiemelkedő teljesítményét illetve a kollégák lelkes munkáját, melyekről az egész éves együttműködés, a közösen lebonyolított promóciók és hűségakciók (Disney On Ice nyereményjáték, Disney Cooking hűségakció) során tettek tanúbizonyságot.

Az Év boltja

5 díj

123

A Store Insider szaklap által kiírt Év Boltja versenyen azokat az élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egységeket, üzleteket keresik, amik meghatározott szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

2019-ben a Batthyány-téri SPAR üzletet négy kategóriában is kitüntették, míg a tárnoki DESPAR a legjobb benzinkúti shopként bizonyított.

Benzinkúti shop - DESPAR Tárnok (M7 autópálya 26km. Észak)

Közönségszavazás - SPAR Budapest, Batthyány tér

A legszebb PICK kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér

A leglátványosabb MIZO kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér

Műemléképület hasznosítása - SPAR Budapest, Batthyány tér

Superbrands 2019

123

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.

2019-ben díjazott: SPAR brand

Arany Penge Kreatív Fesztivál

123

Az Arany Penge a hazai kreatív szakmában tevékenykedők egyik legrangosabb díja,  immár több, mint 20 éve. 


Az Adni Öröm kampány 2019-ben Bronz Penge-díjat kapott PR/CSR kategóriában.

Hipnózis 2019

123

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye, célja a hazai kreativitás ösztönzése és díjazása, valamint a kreatívügynökségek támogatása ismertségük és elismertségük növelésében. 


Az Adni Öröm! kampány, azaz a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös élelmiszeradomány-gyűjtő akció 2018-as kommunikációját bronzdíjjal tüntették ki a verseny 2019-es kiírásán.

2019 Új Gluténmentes Terméke

123

Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete 2019-ben is kiosztotta az "Év Új Gluténmentes Terméke" díjat, a Spar Magyarország Kft-t a Gluténmentes gyorsfagyasztott Túrógombóc és Szilvalekváros gombóc termékekért különdíjat kapott.

Magyar Termékekért Kereskedelmi Verseny

2 díj

123

A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin versenyén azokat a kereskedelmi társaságokat díjazzák, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. 

Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - ezüstérem

Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - Az országos promócióban részt vett legsikeresebb üzletlánc különdíj

Mastercard - Az Év Kereskedője 2019

2 díj

123

A Mastercard által meghirdetett „Az Év Kereskedője" verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.

Harmadik helyezés, „Az Év Kereskedője” kategória

Második helyezés „A legjobb in-store ügyfélélmény” kategória

SuperStore verseny

4 díj

123

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indulnak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.  

Hipermarket - 5120 INTERSPAR, Miskolc

Szupermarket -  110 SPAR Budapest, Batthyány tér 

Store of the Year Hungary -  110 SPAR Budapest, Batthyány tér 

Marketing Communication - B2C - SPAR enjoy. reklámfilm

Cannes-i Corporate Media & TV Awards

123

A Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny díjait minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda.

2019-ben a SPAR enjoy. tévé reklámja Ezüst Delfint vihetett haza a „Marketing Communication – B2C” kategóriában. 

OMÉK 2019

2 díj

123

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. 

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelét is kiérdemelte. 

Internet Hungary Awards

123

Az Internet Hungary a magyar internetes szakma legnagyobb éves találkozója, melyen minden évben díjazzák a kiemelkedő webes megoldásokat.

Közösségimédia-kampány kategória - 1. helyezés - Élménykommandó kampány

Prizma Kreatív PR Díj

2 díj

123

A Kreatív szervezte verseny célja, hogy megtalálják a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsák.

FMCG termékek kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)

CSR-megoldások kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)

Lollipop reklámverseny

123

A Kreatív versenye a legjobb BTL márkaélményeket és aktivációkat keresi.

PR kategóra - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)