Vevőszolgálat

Észrevételed, problémád van? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

Fontos információk, aktualitások

Segíthetünk?

A Te elégedettséged kiemelten fontos számunkra, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy kérdésedre minél gyorsabban választ kapj. Kérjük, mielőtt Vevőszolgálatunkhoz fordulnál, mindenképpen olvasd át Gyakran Ismételt Kérdéseinket, hátha közelebb van a megoldás, mint azt gondolnád!

as
Vevőszolgálat

Észrevételed, problémád van? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

Telefon: +36 20 823 7727
E-mail: [email protected]

Online shop vevőszolgálat

Elakadtál a rendeléssel? Nem azt kaptad, amit szerettél volna? Fordulj hozzánk bizalommal!

 

Karrier / Állás

Álláspályázatokkal kapcsolatos kérdéseiddel keresd kollégáinkat:
E-mail: [email protected], vagy Karrier irodánkat. 

Sajtó / Kormányzati kapcsolatok

Vállalati kommunikációs kérdésekben keresd kommunikációs vezetőnket!

Beszállítók

Szeretnél termékeiddel bekerülni a SPAR értékesítési hálózatába?

Confident cute employee on supermarket standing with folded arms and smiling isolated on white with copyspace
Franchise partnerek

Legyél Te is SPAR partner, fejlődjünk együtt!

Kapcsolat
Számlázás

Számlák kiállításával, számlázási adatok módosításával kapcsolatban keresd kollégáinkat!

E-mail: [email protected]

Ajándékkártya-rendelés

Ajándékkártya vásárlására vonatkozó kérdéseddel és igényeddel fordulj munkatársainkhoz!

E-mail: [email protected]

Gyakran ismételt kérdések

Üzletek nyitvatartása

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Üzleteink aktuális nyitvatartását az Áruházkereső menüben találod.

Áruházkereső

Kiadó üzlet vagy parkolóhely bérlése

- Egyéb együttműködési lehetőségek

A kiadó üzlethelységeinket az alábbi oldalon találon.

További kérdés esetén, kérjük keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségen:

E-mail: [email protected]

Kiadó üzlethelységek

Hol van legközelebb SPAR üzlet?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A környezetedben található SPAR üzleteinkre az Áruházkereső menüben tudsz keresni. Kérjük, írd be a város nevét, vagy az irányítószámot, és minden üzlet megjelenik, amely számodra megfelelő lehet. 

Áruházkereső

Üzleteinkben elfogadott fizetőeszközök

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Az üzleteinkben elfogadott fizetőeszközökről és az utalványok beváltási feltételeiről az alábbi oldalon olvashatsz:

Szolgáltatások

Számlák kiállításával kapcsolatos kérdések

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Számlák kiállításával, számlázási adatok módosításával kapcsolatban keresd kollégáinkat a pénzügyi osztályon!

Mely üzleteknél találhatók szelektív hulladékgyűjtők?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A SPAR és INTERSPAR áruházakban számos lehetőséget biztosítunk vásárlóinknak a szelektív hulladékgyűjtésre. Az alábbi cikkünkben részletes tájékoztatást találsz az általunk biztosított lehetőségekről:

A SPAR visszaveszi, amit a természet nem tud

Mely üzleteknél lehetséges az elektromos személygépkocsik töltése?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A környezetbarát technológiák alkalmazása iránt elkötelezett üzletláncként a SPAR Magyarország Kft. elektromosautó-töltő állomásokat telepít több üzleténél. Azon üzleteink listáját, melyeknél már megtalálhatók az e-töltő állomások az alábbi cikkben találod:

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR

Az akciós termékek mely üzletekben érhetők el?

- Akciókat érintő kérdések

Az akciós termékek elérhetőségével kapcsolatban az áruházban dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni. Áruházaink telefonszámát honlapunkon, az alábbi linkre kattintva találod:

Áruházkereső

Hogyan juthatok hozzá az aktuális szórólapokhoz?

- Akciókat érintő kérdések

Szórólapjaink a korábbiakhoz képest kevesebb példányszámban kerülnek legyártásra, ezért sajnos nem minden postaládába kerülnek kézbesítésre. Aktuális szórólapjainkat honlapunkon a https://www.spar.hu/ajanlatok oldalon találod.

Nem vagyok elégedett a megvásárolt termék minőségével. Mi a teendőm?

- Termékeket érintő kérdések

Minőségi kifogás esetén, kérjük a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére, ahol munkatársaink megtehetik a szükséges intézkedéseket.

Az általam vásárolt termék nem tetszik vagy hibás. Mi a teendőm?

- Termékeket érintő kérdések

Kérjük, a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére és keresd üzletvezető kollégánkat. 

A termékek összetevőiről hol tájékozódhatok?

- Termékeket érintő kérdések

A termékek összetevőivel kapcsolatban az üzletekben dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni, továbbá a SPAR Online shopban, az adott termék adatlapjáról önállóan is tájékozódhatsz.

Úgy vélem, hogy téves áron vásároltam. Mit tegyek?

- Termékeket érintő kérdések

Amennyiben téves áron történt a blokkolás, vagy nem akciós áron történt a vásárlás, kérjük, hogy fáradj vissza az áruházba a blokkal (lehetőség szerint a termékkel vagy a fényképével) és fordulj a kollégákhoz, készséggel állnak rendelkezésedre.

Milyen előnyei vannak a SuperShop kártya használatának?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

A SuperShop Magyarország leggyorsabban növekvő többpartneres hűségprogramja. A SuperShop kártyával számtalan helyen gyűjtheted és költheted el pontjaidat. További információt a SuperShop kártyákról és használatukról az alábbi oldalon találsz:

SuperShopról

Elvesztettem, felfüggesztésre került vagy megsérült a kártyám, mi a teendőm?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

Amennyiben kártyádat elvesztetted, megsérült vagy probléma merült fel a használatával kapcsolatban, új kártyát kérhetsz online a www.supershop.hu oldalon regisztrációt és bejelentkezést követően a Pótkártya igénylés menüpontban. A kártya pótlását a SuperShop-nál is kérheted azonosító adataid megadásával (név, születési dátum, értesítési cím).

Kártyát szeretnék igényelni, hol tehetem?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

SuperShop kártyaigénylésre több lehetőséget is biztosítunk. Minden SPAR, City SPAR, INTERSPAR, SPAR partner és SPAR market üzletünkben megtalálhatók a kihelyezett igénylőlapok. Az igénylőlapokon található egy ideiglenes kártya, mellyel azonnal kezdheted a pontgyűjtést a vásárlások után a plasztikkártya kézhezvételéig. 

A kitöltött és aláírt igénylőlapot, kérjük az üzletekben kihelyezett gyűjtőládába dobd bele, vagy elküldheted postai úton is a SuperShop Kft. részére: 1476 Budapest, Pf.249

Kártyaigénylésedet a SuperShop weboldalán is leadhatod néhány perc alatt. Kérjük, az alábbi űrlapot töltsd ki:

SuperShop kártyaigénylés

Jelenleg milyen nyereményjátékban vehetek részt?

- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések

Aktuális nyereményjátékainkat megtalálod a közösségi oldalainkon és a weboldalunkon. Látogasd folyamatosan weboldalunkat, és kövesd közösségi oldalainkat, ahol folyamatosan tájékoztatunk a nyereményjátékokról:

SPAR Magyarország Facebook oldala

SPAR Magyarország Instagram oldala

 

Láttam a nevem a nyertesek között. Mi a további teendőm?

- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések

Amennyiben láttad a neved a nyertesek között, kérjük, küldd el nekünk az alábbi adataidat a [email protected] címre, hogy pontosan beazonosíthassunk:

  • a nyereményjáték neve
  • a játékban regisztrált neved
  • pontos címed, melyre a nyereményedet elküldhetjük

Kiadó üzlet vagy parkolóhely bérlése

- Egyéb együttműködési lehetőségek

A kiadó üzlethelységeinket az alábbi oldalon találon.

További kérdés esetén, kérjük keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségen:

E-mail: [email protected]

Kiadó üzlethelységek

Támogatást vagy adományt szeretnék igényelni. Ezt hol tehetem?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

A SPAR Magyarország Kft. támogatási és adományozási lehetőségeiről az alábbi oldalon tájékozódhatsz:

Támogatás és adományozás

Csatlakozni szeretnék a SPAR Franchise programjához. Ezt hol tehetem?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

Amennyiben egy megbízható partnerrel szeretnél együtt dolgozni, kérjük, töltsd ki az alábbi jelentkezési űrlapot:

Jelentkezem

Beszállító szeretnék lenni, hol tájékozódhatom ennek feltételeiről?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

Ha szeretnél termékeiddel bekerülni a SPAR értékesítési hálózatába, látogass el beszállítói portálunkra, ahol egy egyszerű előminősítő kérdőív kitöltésével veheted fel velünk a kapcsolatot. Az előminősítés eredményéről a beküldést követő 30 napon belül e-mailben értesítünk.

Beszállítói portál