123
További engedélyek szükségesek

Így használd a pénztárnál!

A pénztárhoz érve jelezd kollégánknak, hogy szeretnél MySPAR-t használni, majd olvasd be a SuperShop QR kódodat! Ha a pontgyűjtés mellett egyéb kedvezményeket is használni szeretnél, nézd meg videónkat, ahol részletesen elmagyarázzuk az egyes típusok aktiválásának menetét!

 

Így használd az önkiszolgáló kasszánál!

A pénztárhoz érve nyomd meg a pénztár kijelzőjén a KEZDÉS gombot, majd olvasd be a SuperShop QR kódodat! Ha a pontgyűjtés mellett egyéb kedvezményeket is használni szeretnél, nézd meg videónkat, ahol részletesen elmagyarázzuk az egyes típusok aktiválásának menetét!

Első lépések az app-ban

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan működik a digitális blokk a MySPAR appban?

A digitális blokkok 3 esetben jelennek meg az alkalmazásban:

  • Ha a MySPAR appal vásárolsz, amelyhez hozzá van rendelve a SuperShop kártyád
  • Ha a plasztik SuperShop kártyáddal vásárolsz, vagy
  • Ha úgy rendelsz a SPAR Online shopból, hogy hozzá van rendelve a fiókodhoz a SuperShop kártyád
Mik az előnyei a digitális blokk funkciónak?

A blokkok ’Kedvenc’-nek jelölhetők, így könnyebben meg tudod különböztetni őket, emellett egyedi szűrők alapján is rendszerezhetők.

A digitális nyugták megoszthatók a központi vevőszolgálatunkkal az alkalmazáson belül, így hatékonyabbá vált a panaszkezelés is.

Hogyan tudok visszakeresni a blokkjaim között?

Lehetőséged van évekre, hónapokra, bolt típusokra és csak a kedvencekre is szűrést beállítani.

Meddig látom a blokkjaimat visszamenőleg?

Az alkalmazásodban tárolt blokkok abban az esetben tűnnek el, ha Te törölni szeretnéd őket.

Hogyan tudom törölni a digitális blokkjaimat?

Kattints rá a blokkra, majd a jobb felső sarokban található ’’ ikonra, és a listából válaszd ki a ’Törlés’ opciót.

A nyugta végleges törlése visszavonhatatlan.

Hogyan és kivel tudom megosztani a digitális blokkjaimat?

Kattints rá a blokkra, majd a jobb felső sarokban található ’’ ikonra, és a listából válaszd ki a ’Megosztás’ opciót.

A felugró ablakban válogathatsz bizonyos alkalmazások és kontaktok között, akiknek elküldheted a blokkot PDF formátumban.

Hogyan adhatom hozzá a blokkomat a kedvencekhez?

Kattints a kiszemelt blokkra, majd a jobb felső sarokban nyomj a szívecske ikonra. Ha szív pirosra vált, akkor sikeresen hozzáadtad a kedvenceidhez.

Hogyan tudom a termékkuponokat beváltani?

A MySPAR alkalmazásban a Kuponok fülre koppintva találod meg az aktuális heti friss termékkuponokat. 

A megjelenő listában nincs más dolgod, mint kiválasztani a számodra szimpatikus kuponokat, és a jobb szélen található Aktiválás gombra nyomva aktiválni őket.

Fizetéskor a kasszánál használd SuperShop plasztikkártyádat, vagy olvasd be az alkalmazásban található SuperShop QR-kódodat! Kérjük, a leolvasás során figyelj rá, hogy telefonod kijelzője elég világos legyen, a kék színű SuperShop gombra kattintva maximális fényerőt állíthatsz be! 

Ha szeretnéd, kuponodat a bevásárlólistáid valamelyikéhez is hozzáadhatod a kuponoldal alján lévő Kupon listához adása gombbal, sőt értesítést is beállíthatsz, ami figyelmeztet, ha az ajánlat a végéhez közeledik, így biztosan nem feledkezel el róla. 

Az Áruházak mutatása gombra kattintva pedig megnézheted, hogy melyik üzletekben érvényes a kupon.

A kuponok felhasználási feltételeit és a részleteket az applikációban, a kuponra koppintva találod.

Online shop regisztrációmat használhatom a MySPAR applikációban?

Ha már regisztráltál a SPAR Online shop-ban, akkor még egyszerűbb a dolgod! Online Shop fiókod belépési adataival bármikor beléphetsz a MySPAR alkalmazásba is. És fordítva, az appban létrehozott SPAR fiókkal természtesen be tudsz lépni az Online Shop-ba is! Ez utóbbi esetben az első Online shop-ba történő belépés esetén meg kell adnod egy regisztrációs felületen az Online shop számára szükséges további adatokat (cím, telefonszám, születési idő, stb.).

Hogyan igényelhetek Supershop kártyát és mikortól tudom igénybe venni az app kedvezményeit?

Az alkalmazás kedvezményei kizárólag SuperShop programban résztvevők részére vehetők igénybe. Amennyiben még nincs SuperShop kártyád, igényelj a www.supershop.hu oldalon, és az e-mailben kapott kártyaszámot 1 órán belül teljes értékűen használhatod pontgyűjtésre, valamint a kedvezmények érvényesítésére egyaránt!

FONTOS! A MySPAR alkalmazás csak a SPAR, INTERSPAR és City SPAR üzletekben használható!

Hogyan tudom érvényesíteni az appban elérhető kedvezményeket?

A MySPAR alkalmazásban az egyedi kedvezmények kizárólag SuperShop programban résztvevők számára elérhetők, ezért a kedvezmények igénybevételéhez minden alkalommal be kell olvasnod a vásárláskor SuperShop QR kódodat, majd a is a kedvezmény kupont is aktiváltad az „Aktiválás” megnyomásával, mely a Kuponok oldalon érhető el.

Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?

  • Az emailek kiküldése néhány percet is igénybe vehet, várj mindenképp pár percet!
  • Ellenőrizd, hogy az email nem landolt-e levélszemétben!
  • Elképzelhető, hogy a regisztrációd során elírtad az emailcímedet. Próbáld meg újra a regisztrációd a jó címmel.
  • A Beállítások alatt és a MySPAR fülön újra tudod küldetni magadnak az aktiváló linket tartalmazó emailt.

Mit tegyek, ha nem tudom a SuperShop kártyámat hozzárendelni az apphoz?

Ha már regisztráltál a SPAR Online shop-ban, akkor még egyszerűbb a dolgod! Online Shop fiókod belépési adataival bármikor beléphetsz a MySPAR alkalmazásba is. Amennyiben nincs Online shop regisztrációd, ellenőrizd, hogy helyesen vitted-e fel kártyaszámodat. Ha nem boldogulsz, vedd fel velünk  a kapcsolatot az alkalmazás Kérdezz felelek funkcióján keresztül, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre!

Hogyan használható együtt a SuperShop törzsvásárlói kártya, és a törzsvásárlói társkártya?

A SuperShop törzsvásárlói kártyát, és a törzsvásárlói társkártyát használhatják közösen barátok, családtagok. A hagyományos használattal eltérő kizárólag az lesz, hogy mindketten ugyanazt a közös pontfolyószámlát látják majd az egyenlegnél az alkalmazásban.

Mit tegyek, ha kártya hozzárendelésnél hibás születési dátum hibaüzenetet kapok?

A kártya összerendelés során a kártyaszámot és születési időt a SuperShop rendszeréből validáljuk, így elképzelhető, hogy ott van rossz dátum tárolva (régi, papír alapú igénylőlapról rosszul rögzített, vagy eleve tévesen megadott dátum). Ha ilyen hiba jön elő, a SuperShopnál kell a kártyához tartozó adatokat a helyesre javítani. A harmadik sikertelen próbálkozás után a kártya a SuperShop rendszerében felfüggesztésre kerül, így a velük való kapcsolatfelvétel mindenképp szükséges: https://www.supershop.hu/kapcsolat/

Hogyan tudom módosítani jelszavamat?

Jelszavadat könnyen módosíthatod a profiladatoknál a MySPAR profilom alatt. 

Mit tegyek, ha nem tudtam beolvasni QR kódomat?

123
További engedélyek szükségesek

A SuperShop pontok gyűjtéséhez, és a kedvezmények igénybe vételéhez tekintsd meg videónkat.

Amennyiben a jövőben problémát észlelsz a beolvasásnál, kérd pénztáros kollégánk segítségét, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre!

Be kell olvasnom SuperShop QR kódomat is a kedvezmények érvényesítéséhez?

A MySPAR alkalmazásban az egyedi kedvezmények kizárólag SuperShop programban résztvevők számára elérhetők, ezért a kedvezmények igénybevételéhez minden alkalommal be kell olvasnod SuperShop QR kódodat is a kedvezmény kupon QR kódja mellett, mely a kék színű SuperShop gombra kattintva érhető el!

FONTOS! Amennyiben a kód beolvasásával kapcsolatban problémád adódik, a pénztáros QR kód alatt elhelyezett számsor begépelésével is érvényesítheti kedvezményedet!

Mit tegyek, ha nem kaptam a vásárlásról értesítést?

Győződj meg, hogy a telefonodon az értesítések be vannak kapcsolva. Ha ennek ellenére sem kapsz értesítést, a konkrét vásárlásod adataival (időpont, üzlet, blokkazonosító, ha megvan), vedd fel a kapcsolatot velünk a Kérdezz minket funkción keresztül!

Mire használhatom a bevásárlólista funkciót?

A bevásárlólista segítségével az akciós termékeket, az applikáció exkluzív kedvezményeit, valamint az otthon fogyóban lévő termékeket is könnyedén a bevásárlóistához adhatod, a termék vonalkódjának beolvasásával! A MySPAR app bevásárlólistájával közösségi élmény a bevásárlás, mert megoszthatod barátaiddal és ismerőseiddel! Nézd át, hogyan készíthetsz profin bevásárlólistát:

https://www.spar.hu/myspar/hogyan-hasznald/bevasarlo-lista

Lehet-e két készüléken használni ugyanazt a MySPAR fiókot (bejelentkező adatot)?

Amennyivel több készülékkel rendelkezel, többre is módod van telepíteni az alkalmazást ugyanazon MySPAR fiókkal.

Hogyan tudom törölni MySPAR fiókom?

 Bővebb információt az alábbi oldalon találsz: MySPAR fiók törlése

Kérdés, probléma esetén hova fordulhatok?

Ha itt nem találtál választ kérdésedre, az alkalmazás kérdezz minket funkcióján keresztül tedd fel, és kollegáink igyekeznek minél előbb megválaszolni.

Megváltozott az e-mail címem, hogyan tudom módosítani?

Az alkalmazásban a Kuponok oldalon jobb felül kattints a monogramodra! Válaszd a MySPAR profilom opciót a listából! Legfelül a Módosítom gombra kattintva be is tudod írni az új e-mail címed.

Hogyan tudom a törzsvásárlói társkártyát hozzárendelni az applikációhoz?

Társkártyát sajnos nem tudsz a fiókhoz regisztrálni, a főkártya miatt nem fogja engedni a rendszer. Ebben az esetben vagy egy különálló kártyát szükséges igényelni, vagy pedig a főkártyához tartozó fiókot két készülékről bejelentkezve tudod használni.

Hogyan tudok az összegyűjtött pontjaimmal fizetni? Mire használhatóak a pontok?

1 SuperShop pont 1 forintot jelent.

Áruházaink teljes kínálatára fel tudod használni a pontokat, azonban a vásárlás végösszegének a 90%-át tudod csak SuperShop pontokkal fizetni. SuperShop pontot plasztik kártyáddal nem csak nálunk gyűjthetsz, hiszen a kártya kibocsátója a SuperShop Kft., akinek a SPAR Magyarország is egy partnere.

Bővebb információt az alábbi oldalon olvashatsz: https://www.supershop.hu/

Plasztik kártyáddal bármikor bármelyik áruházunkban be tudod váltani pontjaid. Applikáció segítségével a pontbeváltás funkció csak NFC típusú SuperShop kártyával Android telefonokon elérhető szolgáltatás. Ezzel kapcsolatban bővebb információt az alábbi linket megnyitva találsz: https://www.spar.hu/myspar/hogyan-hasznald/myspar-pontbevaltas

Az NFC típusú kártya kiállítója a SuperShop Kft. , kérjük fordulj hozzájuk az új típusú kártya kiállítása esetén.

  • Nincs még SuperShop kártyád? Igényelj egyet, majd rendeld hozzá a MySPAR appodhoz!
  •  

Kell ennél több?!

Kapd elő a mobilod, keresd meg a MySPAR appot az alkalmazás áruházadban és nyomd profi szinten a spórolást!