
Gyakran Ismételt Kérdések
Online shop regisztrációmat használhatom a MySPAR applikációban?
Ha már regisztráltál a SPAR Online shop-ban, akkor még egyszerűbb a dolgod! Online Shop fiókod belépési adataival bármikor beléphetsz a MySPAR alkalmazásba is. És fordítva, az appban létrehozott SPAR fiókkal természtesen be tudsz lépni az Online Shop-ba is! Ez utóbbi esetben az első Online shop-ba történő belépés esetén meg kell adnod egy regisztrációs felületen az Online shop számára szükséges további adatokat (cím, telefonszám, születési idő, stb.).
Hogyan igényelhetek Supershop kártyát és mikortól tudom igénybe venni az app kedvezményeit?
Az alkalmazás kedvezményei kizárólag SuperShop programban résztvevők részére vehetők igénybe. Amennyiben még nincs SuperShop kártyád, igényelj a www.supershop.hu oldalon, és az e-mailben kapott kártyaszámot 1 órán belül teljes értékűen használhatod pontgyűjtésre, valamint a kedvezmények érvényesítésére egyaránt!
FONTOS! A MySPAR alkalmazás csak a SPAR, INTERSPAR és City SPAR üzletekben használható!
Hogyan tudom érvényesíteni az appban elérhető kedvezményeket?
A MySPAR alkalmazásban az egyedi kedvezmények kizárólag SuperShop programban résztvevők számára elérhetők, ezért a kedvezmények igénybevételéhez minden alkalommal be kell olvasnod a vásárláskor SuperShop QR kódodat, majd a is a kedvezmény kupont is aktiváltad az „Aktiválás” megnyomásával, mely a MySPAR fülön érhető el.
Mit tegyek, ha a regisztráció során nem kaptam megerősítő linket?
- Az emailek kiküldése néhány percet is igénybe vehet, várj mindenképp pár percet!
- Ellenőrizd, hogy az email nem landolt-e levélszemétben!
- Elképzelhető, hogy a regisztrációd során elírtad az emailcímedet. Próbáld meg újra a regisztrációd a jó címmel.
- A Beállítások alatt és a MySPAR fülön újra tudod küldetni magadnak az aktiváló linket tartalmazó emailt.
Mit tegyek, ha nem tudom a SuperShop kártyámat hozzárendelni az apphoz?
Ha már regisztráltál a SPAR Online shop-ban, akkor még egyszerűbb a dolgod! Online Shop fiókod belépési adataival bármikor beléphetsz a MySPAR alkalmazásba is. Amennyiben nincs Online shop regisztrációd, ellenőrizd, hogy helyesen vitted-e fel kártyaszámodat. Ha nem boldogulsz, vedd fel velünk a kapcsolatot az alkalmazás Kérdezz felelek funkcióján keresztül, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre!
Hogyan használható együtt a SuperShop törzsvásárlói kártya, és a törzsvásárlói társkártya?
A SuperShop törzsvásárlói kártyát, és a törzsvásárlói társkártyát használhatják közösen barátok, családtagok. A hagyományos használattal eltérő kizárólag az lesz, hogy mindketten ugyanazt a közös pontfolyószámlát látják majd az egyenlegnél az alkalmazásban.
Mit tegyek, ha kártya hozzárendelésnél hibás születési dátum hibaüzenetet kapok?
A kártya összerendelés során a kártyaszámot és születési időt a SuperShop rendszeréből validáljuk, így elképzelhető, hogy ott van rossz dátum tárolva (régi, papír alapú igénylőlapról rosszul rögzített, vagy eleve tévesen megadott dátum). Ha ilyen hiba jön elő, a SuperShopnál kell a kártyához tartozó adatokat a helyesre javítani. A harmadik sikertelen próbálkozás után a kártya a SuperShop rendszerében felfüggesztésre kerül, így a velük való kapcsolatfelvétel mindenképp szükséges: https://www.supershop.hu/kapcsolat/
Hogyan tudom módosítani jelszavamat?
Jelszavadat könnyen módosíthatod a profiladatoknál a MySPAR profilom alatt.
Mit tegyek, ha nem tudtam beolvasni QR kódomat?

A SuperShop pontok gyűjtéséhez, és a kedvezmények igénybe vételéhez tekintsd meg videónkat.
Amennyiben a jövőben problémát észlelsz a beolvasásnál, kérd pénztáros kollégánk segítségét, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre!
Be kell olvasnom SuperShop QR kódomat is a kedvezmények érvényesítéséhez?
A MySPAR alkalmazásban az egyedi kedvezmények kizárólag SuperShop programban résztvevők számára elérhetők, ezért a kedvezmények igénybevételéhez minden alkalommal be kell olvasnod SuperShop QR kódodat is a kedvezmény kupon QR kódja mellett, mely a MySPAR fülön érhető el!
FONTOS! Amennyiben a kód beolvasásával kapcsolatban problémád adódik, a pénztáros QR kód alatt elhelyezett számsor begépelésével is érvényesítheti kedvezményedet!
Mit tegyek, ha nem kaptam a vásárlásról értesítést?
Győződj meg, hogy a telefonodon az értesítések be vannak kapcsolva. Ha ennek ellenére sem kapsz értesítést, a konkrét vásárlásod adataival (időpont, üzlet, blokkazonosító, ha megvan), vedd fel a kapcsolatot velünk a Kérdezz minket funkción keresztül!
Mire használhatom a bevásárlólista funkciót?
A bevásárlólista segítségével az akciós termékeket, az applikáció exkluzív kedvezményeit, valamint az otthon fogyóban lévő termékeket is könnyedén a bevásárlóistához adhatod, a termék vonalkódjának beolvasásával! A MySPAR app bevásárlólistájával közösségi élmény a bevásárlás, mert megoszthatod barátaiddal és ismerőseiddel! Nézd át, hogyan készíthetsz profin bevásárlólistát:
Lehet-e két készüléken használni ugyanazt a MySPAR fiókot (bejelentkező adatot)?
Amennyivel több készülékkel rendelkezel, többre is módod van telepíteni az alkalmazást ugyanazon MySPAR fiókkal.
Kérdés, probléma esetén hova fordulhatok?
Ha itt nem találtál választ kérdésedre, az alkalmazás kérdezz minket funkcióján keresztül tedd fel, és kollegáink igyekeznek minél előbb megválaszolni.