Tesztgyőztes termékeink

2021

Superbrands díj
Díjaink

A SPAR és az INTERSPAR mellett a Regnum márka is Superbrands-díjas idén.

Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta megelismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek arangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.

Tovább
Az év terméke lett a SPAR Snack-mix*
Díjaink

A SPAR ízesített Snack-mixek igazi innovációnak számítanak egyrészt az ízviláguk, másrészt az összetételük miatt. A csomagok tartalmaznak tésztabundásmagokat, pörkölt kukoricaszemeket, valamint pörkölt, ízesített magokat. Mindkét változata – a chilis és a hagymás-tejfölös is – igazi ínyencség azok számára, akik szeretik az izgalmas ízeket, vagy szeretnének egészségtudatosabban nassolni. Már az első kóstolás után is érezhető, hogy az ízt tekintve mennyire harmonizálnak a különböző komponensek. A visszazárható tasakú, különleges magmixek minden SPAR és INTERSPAR áruházban elérhetőek.

* saját márkás snackmagvak kategóriában, az Inspira Visionary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján

Kiváló Minőségű Élelmiszer-védjegy arany fokozat
Díjaink

5 másik tehéntúró mellett a SPAR Free From 250 grammos félzsíros laktózmentes tehéntúró is megkapta a NÉBIH-től a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) minősítést, így hamarosan rákerülhet a csomagolására a KMÉ arany védjegye, így bárki könnyen megtalálhatja az üzletekben.

A termékeknél mintegy 20 féle élelmiszerbiztonsági és -minőségi paramétert vizsgáltak. Csak azok a túrók folytathatták a versenyt a KMÉ arany fokozatért, amelyek valamennyi mérésen maradéktalanul megfeleltek.
A szakemberek még a csomagolásokat is tesztelték, hogy mennyire praktikusak, ellenállóak, felhasználó- és környezetbarátok a termékek e tekintetben.

Önmagában a kiváló minőségű termék és csomagolás azonban még nem elég egy KMÉ-védjegy elnyeréséhez. Fontos, hogy a gyártók teljesítsenek különböző vállalásokat is, a magasabb minőséget biztosító gyártástechnológia alkalmazásától a környezetbarát energiaforrások és csomagolások használatáig.

Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen minősítésben részesültünk, és ez arra sarkall minket, hogy még jobb és jobb termékekkel készüljünk Nektek, vásárlóinknak.

További részletek: https://portal.nebih.gov.hu/-/hat-turo-viselheti-a-kivalo-minosegu-elelmiszer-vedjegy-arany-fokozatat

2020

Dupla elismerés a SPAR Uzsidoboz programunknak

Díjaink

A Kreatív magazin idén ősszel hetedik alkalommal rendezte meg a Content+Marketing Award tartalommarketing-versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhettek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői. A megmérettetésen minden esztendőben azokat a médiamegoldásokat díjazzák a szervezők, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A kampányról további érdekességeket olvashattok az alábbi linken: https://uzsonnaprogram.hu/

Integrált tartalommarketing kampányok és megoldások kategória - Ezüst elismerés

FMCG termékek kategória - Bronz-díj

 

Effekt 2030

123

Az Effektteam Egyesület a gazdálkodó szervezetek példaértékű környezeti és társadalmi befektetési programjait jutalmazza az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjjal. 

Jövő gazdasága kategória - 2. helyezés - "Hungaricool by SPAR"

Zöld egyensúly kategória - 2. helyezés - "SPAR - a fenntartható jövőért program"

Esélyteremtő üzlet kategória - 3. helyezés - "Magyar Máltai Szeretetszolgálat pártfogoltjai által előállított termékek értékesítése"

 

Az Év Boltja 2020

123

A Store Insider szaklap által kiírt Év Boltja versenyen azokat az élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egységeket, üzleteket keresik, amik meghatározott szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

Az Év Zöld Kereskedője 2020 - Kereskedelmi láncok kategória - 1. hely (SPAR Magyaroszág Kft.)

Az Év Boltja 2020 - Hipermarket kategória - 1. hely (5320 INTERSPAR Tata)

Fenntarthatóság szimbóluma 2020

123

A SPAR a társadalmi felelősség vállalás mellett előző évben is nagy hangsúlyt fektetett a környezeti fenntarthatóságra, például az áruházak korszerűsítésével, környezetbarát táskák bevezetésével, valamint a fogyasztók és dolgozók edukációjával.

Vállalat kategória - 1. hely (SPAR Magyarország Kft.)

BUD Universe Award: Az év kereskedelmi partnere

123

A Budapest Airport minden évben, különféle kategóriákban díjazza partnerei előző évi teljesítményét.

2020-ban a repülőtér vezetése a  SPAR Magyarország 173. számú szupermarketjét tartotta elismerésre méltőnak

Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója 2019

7 díj

123

A Trade magazin versenyén évről-évre hét kategóriában nevezhetnek a gyártók illetve forgalmazók országos promócióikkal.

 

SPAR Élménykommandó - Online/digitális kategória - 1. hely

SPAR Anyák napja - Online/digitális kategória - 1. hely

SPAR Grillparty kampány - Kereskedelmi kategória - 1. hely

Hungaricool by SPAR innovációs termékverseny - B2B kategória - 1. hely

SPAR Uzsidoboz kampány - Kereskedelmi kategória - Különdíj

„Hol vagy Kajla?” matricagyűjtő akció  - Kereskedelmi kategória - Oklevél

Disney Home hűségakció - Kereskedelmi kategória - Oklevél

Superbrands

123

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.

2020-ban díjazott: SPAR brand

StarStore 2020

123

A StarStore olyan értékesítési pontok versenye, ahol a koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A SuperStore 2020 verseny közönségdíja

Hipermarket kategória - 1. hely (5320 INTERSPAR Tata)

2019

Just Clear Fitness-Wellness Award

123

Just Clear Award Életmód kategóriájában az üzleti, média és művészvilág legfittebb példamutató képviselőit díjazzák.

Az év leginkább mozgásra ösztönző kampánya díj - 1. hely -  Fuss Nórival a Maratonon kampány

Randstad Employer Brand Research 2019

123

A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja.

A legismertebb munkaadó különdíj

Trade magazin - Az év legsikeresebb promóciója

7 díj

123

A Trade magazin versenyén évről-évre hét kategóriában nevezhetnek a gyártók illetve forgalmazók országos promócióikkal. 

  • SPAR enjoy. „emberi traffipax” kampány - aranyérem, kereskedelmi kategória
  • Éjszaka a SPAR-ban - Gyereknapi aktivitás - aranyérem, online kategória
  • Ország Szíve kampány - ezüstérem, online kategória
  • Disney Cooking hűségakció - ezüstérem, kereskedelmi kategória
  • „A SPAR-ral finomabbak a reggelek” promóció - bronzérem, kereskedelmi kategória
  • Sonkatorpedó - bronzérem, online kategória
  • SPAR ÉT&REND receptkönyv - Trade Marketing Klub különdíj

Az Év kereskedője (Disney)

123

2019 áprilisában a Disney az Év kereskedője díjjal ismerte el a SPAR Magyarország kiemelkedő teljesítményét illetve a kollégák lelkes munkáját, melyekről az egész éves együttműködés, a közösen lebonyolított promóciók és hűségakciók (Disney On Ice nyereményjáték, Disney Cooking hűségakció) során tettek tanúbizonyságot.

Az Év boltja

5 díj

123

A Store Insider szaklap által kiírt Év Boltja versenyen azokat az élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egységeket, üzleteket keresik, amik meghatározott szempontból kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

2019-ben a Batthyány-téri SPAR üzletet négy kategóriában is kitüntették, míg a tárnoki DESPAR a legjobb benzinkúti shopként bizonyított.

Benzinkúti shop - DESPAR Tárnok (M7 autópálya 26km. Észak)

Közönségszavazás - SPAR Budapest, Batthyány tér

A legszebb PICK kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér

A leglátványosabb MIZO kihelyezés - SPAR Budapest, Batthyány tér

Műemléképület hasznosítása - SPAR Budapest, Batthyány tér

Superbrands 2019

123

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt.

2019-ben díjazott: SPAR brand

Arany Penge Kreatív Fesztivál

123

Az Arany Penge a hazai kreatív szakmában tevékenykedők egyik legrangosabb díja,  immár több, mint 20 éve. 


Az Adni Öröm kampány 2019-ben Bronz Penge-díjat kapott PR/CSR kategóriában.

Hipnózis 2019

123

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye, célja a hazai kreativitás ösztönzése és díjazása, valamint a kreatívügynökségek támogatása ismertségük és elismertségük növelésében. 


Az Adni Öröm! kampány, azaz a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös élelmiszeradomány-gyűjtő akció 2018-as kommunikációját bronzdíjjal tüntették ki a verseny 2019-es kiírásán.

2019 Új Gluténmentes Terméke

123

Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete 2019-ben is kiosztotta az "Év Új Gluténmentes Terméke" díjat, a Spar Magyarország Kft-t a Gluténmentes gyorsfagyasztott Túrógombóc és Szilvalekváros gombóc termékekért különdíjat kapott.

Magyar Termékekért Kereskedelmi Verseny

2 díj

123

A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin versenyén azokat a kereskedelmi társaságokat díjazzák, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. 

Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - ezüstérem

Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2019 - Az országos promócióban részt vett legsikeresebb üzletlánc különdíj

Mastercard - Az Év Kereskedője 2019

2 díj

123

A Mastercard által meghirdetett „Az Év Kereskedője" verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.

Harmadik helyezés, „Az Év Kereskedője” kategória

Második helyezés „A legjobb in-store ügyfélélmény” kategória

SuperStore verseny

4 díj

123

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indulnak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.  

Hipermarket - 5120 INTERSPAR, Miskolc

Szupermarket -  110 SPAR Budapest, Batthyány tér 

Store of the Year Hungary -  110 SPAR Budapest, Batthyány tér 

Marketing Communication - B2C - SPAR enjoy. reklámfilm

Cannes-i Corporate Media & TV Awards

123

A Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny díjait minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda.

2019-ben a SPAR enjoy. tévé reklámja Ezüst Delfint vihetett haza a „Marketing Communication – B2C” kategóriában. 

OMÉK 2019

2 díj

123

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. 

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelét is kiérdemelte. 

Internet Hungary Awards

123

Az Internet Hungary a magyar internetes szakma legnagyobb éves találkozója, melyen minden évben díjazzák a kiemelkedő webes megoldásokat.

Közösségimédia-kampány kategória - 1. helyezés - Élménykommandó kampány

Prizma Kreatív PR Díj

2 díj

123

A Kreatív szervezte verseny célja, hogy megtalálják a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsák.

FMCG termékek kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)

CSR-megoldások kategória - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)

Lollipop reklámverseny

123

A Kreatív versenye a legjobb BTL márkaélményeket és aktivációkat keresi.

PR kategóra - Ezüst - Adni Öröm! 2018 (Az ország bevásárlólistája)

TÖLTSD LE TE IS!