2018-08-08

SPAR: nőtt a saját márkás termékek iránti kereslet

Sajtóközlemény

Már 2.700 féle saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. Akínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanemösszetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így –többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. A magas minőség és akedvező ár-érték változatlanul megmarad, több esetben megújult, informatívabbcsomagolásban.

asd

Magyarországon – hasonlóan a globális trendekhez – jelentősen változnak a fogyasztóiszokások. Egyre több hazai vásárló részesíti előnyben a minőségben ugyanolyan, de árábankedvezőbb kereskedelmi márkás termékeket. Az élelmiszer és napi fogyasztási cikkek piacánévek óta folyamatosan nő a saját márkás árucikkek kereskedelme, ezért a SPAR is, itthon éskülföldön egyaránt nagyobb figyelmet fordít saját márkás árucikkeinek előállítására ésforgalmazására.

„A SPAR árbevételének 25 százalékát adja a saját brand termékek kereskedelme, ezenkategória részaránya évről évre növekszik. Cégünk 1997-ben vezette be saját márkástermékeit, a választék bővítése huszonegy éve folyamatos: ma már 27 termékcsaládban 2.700árucikkünk sorakozik üzleteink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációsvezetője. Hozzátette: „Elmondható, hogy minden kategóriában jelen vagyunk saját márkákkal,az általános élelmiszerektől kezdve az egészségtudatos, illetve a kényelmi termékeken át aháztartási árucikkekig. Szüntelenül fejlesztünk, vásárlóink számtalan újdonságra számíthatnaka saját termékeinket illetően is”.

A fejlesztések nem csupán a kínálat bővítésére vonatkoznak, hanem annak összetételére is. Avállalat folyamatosan törekszik az innovatív megoldásokra, hogy a változó vevőiszükségletekre, igényekre és a folyton alakuló piaci trendekre gyors válasszal szolgáljon.

A SPAR a saját márkás termékek egyedi és esztétikus csomagolásával igyekszik tájékoztatni avásárlókat, hogy a tetszetős, – az összetevők tekintetében is – kellően informatív, friss ésmegnyerő külső minden esetben a legmagasabb minőséget takarja. A vállalat 2018-banhárom, nagyobb lélegzetvételű termék-újracsomagolási kampányt valósít meg. Új külsőt,egyedi designt és arculatot kapnak a Regio kávék – a SPAR nemzetközi projektje keretében –,a SPAR márkacsalád húskészítményei, valamint SPAR tartós élelmiszerek, mint például a konzervek, befőttek és savanyúságok.

Tízéves a legkedveltebb saját márka

A SPAR S-Budget takarékos termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált avásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számáranélkülözhetetlen áruféleségeket, és a tartósan alacsony ár megbízhatóan magas minőséggeltársul. Az idén tizedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a SPAR legkeresettebbárucikkei közé tartoznak, többek között kedvelt alapanyagot nyújtanak a családi főzésekhez.A többi saját márkás termékkel együtt kitűnő ételek alapjául szolgálnak a március 5-től az RTLKlubon látható Reggeli című műsor Kifőzde rovatában is, amelynek 204 adásán keresztül másés más híresség ad ízelítőt konyhaművészetéből.

Kényelmi termékek a rohanó hétköznapokra

Az idei termékfejlesztések között előkelő helyen szerepel a kényelmi termékek választékánakbővítése. A vállalat üllői logisztikai központjának területén működő SPAR enjoy. convenienceüzem meghatározó szerepet vállal abban, hogy az akár azonnal elfogyasztható, magasminőséget képviselő hidegkonyhai termékeket az áruházlánc üzleteiben megtalálják avásárlók. Üllőn jelenleg többféle kiszerelésben 15 féle majonéz alapú saláta és 15 féleszendvics készül, de folyamatban van további több mint 50 kényelmi termék – közöttüksaláták, készételek és desszertek – fejlesztése is. A kibővített SPAR enjoy. saját márkástermékcsalád ősszel válik elérhetővé az üzletekben, gyors, ugyanakkor minőségi és tartalmasétkezést biztosítva a rohanó hétköznapokon.

Saját márkás termékek segítik az egészségtudatos táplálkozást

Jelentősen gyarapszik az egészségtudatos életmódot elősegítő élelmiszerek száma is a SPARáruházaiban. A magyar fogyasztók tudatosabb táplálkozásához olyan saját márkástermékcsaládok járulnak hozzá, mint a SPAR free from, a SPAR Vital, a SPAR Veggie és a SPARNatur*pur biotermékek. Az utóbbi terméktípus idén közel félszáz árucikkel bővül. Akiegyensúlyozott étrendbe tartozó kereskedelmi márkák mellett a különlegesebb, vagyspeciális táplálkozási igényeknek megfelelő saját márkás árucikkek választéka szintén nő –csakúgy, mint a kevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó ételkészítményeké –, agluténérzékeny és laktóz intoleranciával élő vásárlók például egyre több termékkategóriábantalálják meg a polcokon a SPAR free from termékcsalád cikkeit. A garantált és ellenőrzöttminőséget a SPAR szakmai partnereivel – a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének OrszágosEgyesületével, illetve az Európai Coeliakiás Egyesületek Szövetségével – kötöttlicencszerződések is biztosítják, melyeknek köszönhetően a SPAR free from gluténmentestermékeit a csomagoláson védjegyekkel és egyedi regisztrációs számokkal látják el.

A magas minőség megfizethető

A megváltozott fogyasztói szokásokból adódóan egyre több vásárló választja a magasabb minőségű termékeket. A prémium árucikkek iránti keresletre nyújt választ a folyamatosan bővülő SPAR Prémium termékcsalád, amely prémium kategóriájú, de elérhető áron kapható hazai és nemzetközi saját márkás termékeket kínál.