Több tízezer ember fogott össze az „Adni öröm!” karácsonyi jótékonysági akció „ami Önnekélelmiszer, az másnak ajándék” felhívására, tavaly év végén. A Magyar MáltaiSzeretetszolgálat és a SPAR immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebbhangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. A sikeres kampány eredményeképpenrekordszámú, több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomagösszekészítését tette lehetővé.
Az „Adni öröm!” legutóbbi kampányát példaértékűnek tartotta, és az idei május 18-idíjátadón ezüst elismeréssel honorálta a Hipnózis 2018 reklámszakmai bírálóbizottsága azOut of Home/Indoor ambient megjelenések kategóriájában. A SPAR, a Greenroom és a KRQCommunications közös díja azért is presztízsértékű, mert a Hipnózis az egyik legrégebbi éslegrangosabb kreatív reklámverseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatív igazgatók isrészt vesznek. A dobogós helyezés értékét növeli, hogy 100 döntőbe jutott nevező közülesett a választás a SPAR-ra.
A SPAR Magyarország – a Greenroom és a KRQ Communications ügynökségekkel karöltve –elnyerte a Bronz Penge-díjat is, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége(MAKSZ) idén 19. alkalommal megtartott Arany Penge fesztiválján. A MAKSZ kitüntetőelismerése a hazai kreatív szakma másik fontos és rangos díja.
„A vásárlókkal közösen megvalósuló jótékonysági kampányok valódi összefogást teremtenekközös értékeink mentén. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatmunkával elért díjakra, mert aztbizonyítják, hogy a fontos társadalmi üzeneteinket jól tudtuk tolmácsolni a fogyasztóknak,akik aktívan be is kapcsolódnak az adománygyűjtésekbe” – mondta Maczelka Márk, a SPARkommunikációs vezetője.
Videólink: https://youtu.be/En4fdMDWizg