Vevőszolgálat

Észrevételed, problémád van? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

Fontos információk, aktualitások

Segíthetünk?

A Te elégedettséged kiemelten fontos számunkra, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy kérdésedre minél gyorsabban választ kapj. Kérjük, mielőtt Vevőszolgálatunkhoz fordulnál, mindenképpen olvasd át Gyakran Ismételt Kérdéseinket, hátha közelebb van a megoldás, mint azt gondolnád!

Kapcsolat
Pénzügy

Számlák kiállításával, számlázási adatok módosításával kapcsolatban keresd kollégáinkat a pénzügyi osztályon!

E-mail: [email protected]

Ajándékkártya-rendelés

Ajándékkártya vásárlására vonatkozó kérdéseddel és igényeddel fordulj a pénzügyi osztályunk munkatársaihoz!

Email: [email protected]

Gyakran ismételt kérdések

Üzletek nyitvatartása

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Üzleteink aktuális nyitvatartását az Áruházkereső menüben találod.

Áruházkereső

Hol van legközelebb SPAR üzlet?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A környezetedben található SPAR üzleteinkre az Áruházkereső menüben tudsz keresni. Kérjük, írd be a város nevét, vagy az irányítószámot, és minden üzlet megjelenik, amely számodra megfelelő lehet. 

Áruházkereső

Üzleteinkben elfogadott fizetőeszközök

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Az üzleteinkben elfogadott fizetőeszközökről és az utalványok beváltási feltételeiről az alábbi oldalon olvashatsz:

Szolgáltatások

Számlák kiállításával kapcsolatos kérdések

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

Számla kiállításával, módosításával kapcsolatban, kérjük, az Adó- és folyószámla csoportot keresd a 06-20/823-7000-es telefonszámon. 

Mely üzleteknél találhatók szelektív hulladékgyűjtők?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A SPAR és INTERSPAR áruházakban számos lehetőséget biztosítunk vásárlóinknak a szelektív hulladékgyűjtésre. Az alábbi cikkünkben részletes tájékoztatást találsz az általunk biztosított lehetőségekről:

A SPAR visszaveszi, amit a természet nem tud

Mely üzleteknél lehetséges az elektromos személygépkocsik töltése?

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A környezetbarát technológiák alkalmazása iránt elkötelezett üzletláncként a SPAR Magyarország Kft. elektromosautó-töltő állomásokat telepít több üzleténél. Azon üzleteink listáját, melyeknél már megtalálhatók az e-töltő állomások az alábbi cikkben találod:

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR

Kiadó üzlet vagy parkolóhely bérlése

- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

A kiadó üzlethelyiségeinket az alábbi oldalon találod. 

További kérdés esetén, kérjük keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken:

E-mail: [email protected]

Telefon:  +36 20 823 7993

Kiadó üzlethelyiségek

Az akciós termékek mely üzletekben érhetők el?

- Akciókat érintő kérdések

Az akciós termékek elérhetőségével kapcsolatban az áruházban dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni. Áruházaink telefonszámát honlapunkon, az alábbi linkre kattintva találod:

Áruházkereső

Hogyan juthatok hozzá az aktuális szórólapokhoz?

- Akciókat érintő kérdések

Szórólapjaink a korábbiakhoz képest kevesebb példányszámban kerülnek legyártásra, ezért sajnos nem minden postaládába kerülnek kézbesítésre. Aktuális szórólapjainkat honlapunkon a https://www.spar.hu/ajanlatok oldalon találod.

Nem vagyok elégedett a megvásárolt termék minőségével. Mi a teendőm?

- Termékeket érintő kérdések

Minőségi kifogás esetén, kérjük a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére, ahol munkatársaink megtehetik a szükséges intézkedéseket.

Az általam vásárolt termék nem tetszik vagy hibás. Mi a teendőm?

- Termékeket érintő kérdések

Kérjük, a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére és keresd üzletvezető kollégánkat. 

A termékek összetevőiről hol tájékozódhatok?

- Termékeket érintő kérdések

A termékek összetevőivel kapcsolatban az üzletekben dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni, továbbá a SPAR Online shopban, az adott termék adatlapjáról önállóan is tájékozódhatsz.

Úgy vélem, hogy téves áron vásároltam. Mit tegyek?

- Termékeket érintő kérdések

Amennyiben téves áron történt a blokkolás, vagy nem akciós áron történt a vásárlás, kérjük, hogy fáradj vissza az áruházba a blokkal (lehetőség szerint a termékkel vagy a fényképével) és fordulj a kollégákhoz, készséggel állnak rendelkezésedre.

Milyen előnyei vannak a SuperShop kártya használatának?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

A SuperShop Magyarország leggyorsabban növekvő többpartneres hűségprogramja. A SuperShop kártyával számtalan helyen gyűjtheted és költheted el pontjaidat. További információt a SuperShop kártyákról és használatukról az alábbi oldalon találsz:

SuperShopról

Elvesztettem, felfüggesztésre került vagy megsérült a kártyám, mi a teendőm?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

Amennyiben kártyádat elvesztetted, megsérült vagy probléma merült fel a használatával kapcsolatban, új kártyát kérhetsz online a www.supershop.hu oldalon regisztrációt és bejelentkezést követően a Pótkártya igénylés menüpontban. A kártya pótlását a SuperShop ügyfélszolgálatán is kérheted azonosító adataid megadásával (név, születési dátum, értesítési cím).

 

SuperShop Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Telefon:+36 1 481 6000, munkanapokon 8:00–17:00 óra között 

E-mail: [email protected]

Kártyát szeretnék igényelni, hol tehetem?

- SuperShop kártyát érintő kérdések

SuperShop kártyaigénylésre több lehetőséget is biztosítunk. Minden SPAR, City SPAR, INTERSPAR, SPAR partner és SPAR market üzletünkben megtalálhatók a kihelyezett igénylőlapok. Az igénylőlapokon található egy ideiglenes kártya, mellyel azonnal kezdheted a pontgyűjtést a vásárlások után a plasztikkártya kézhezvételéig. 

A kitöltött és aláírt igénylőlapot, kérjük az üzletekben kihelyezett gyűjtőládába dobd bele, vagy elküldheted postai úton is a SuperShop Kft. részére: 1476 Budapest, Pf.249

Kártyaigénylésedet a SuperShop weboldalán is leadhatod néhány perc alatt. Kérjük, az alábbi űrlapot töltsd ki:

SuperShop kártyaigénylés

Jelenleg milyen nyereményjátékban vehetek részt?

- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések

Aktuális nyereményjátékainkat megtalálod a közösségi oldalainkon és a weboldalunkon. Látogasd folyamatosan weboldalunkat, és kövesd közösségi oldalainkat, ahol folyamatosan tájékoztatunk a nyereményjátékokról:

SPAR Magyarország Facebook oldala

SPAR Magyarország Instagram oldala

 

Láttam a nevem a nyertesek között. Mi a további teendőm?

- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések

Amennyiben láttad a neved a nyertesek között, kérjük, küldd el nekünk az alábbi adataidat a [email protected] címre, hogy pontosan beazonosíthassunk:

  • a nyereményjáték neve
  • a játékban regisztrált neved
  • pontos címed, melyre a nyereményedet elküldhetjük

Kiadó üzlet vagy parkolóhely bérlése

- Egyéb együttműködési lehetőségek

A kiadó üzlethelyiségeinket az alábbi oldalon találod. 

További kérdés esetén, kérjük, keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken:

E-mail: [email protected]

Telefon:  +36 20 823 7993

Kiadó üzlethelyiségek

Támogatást vagy adományt szeretnék igényelni. Ezt hol tehetem?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

A SPAR Magyarország Kft. támogatási és adományozási lehetőségeiről az alábbi oldalon tájékozódhatsz:

Támogatás és adományozás

Csatlakozni szeretnék a SPAR Franchise programjához. Ezt hol tehetem?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

Amennyiben egy megbízható partnerrel szeretnél együtt dolgozni, kérjük, töltsd ki az alábbi jelentkezési űrlapot:

Jelentkezem

Beszállító szeretnék lenni, hol tájékozódhatom ennek feltételeiről?

- Egyéb együttműködési lehetőségek

Ha szeretnél termékeiddel bekerülni a SPAR értékesítési hálózatába, látogass el beszállítói portálunkra, ahol egy egyszerű előminősítő kérdőív kitöltésével veheted fel velünk a kapcsolatot. Az előminősítés eredményéről a beküldést követő 30 napon belül e-mailben értesítünk.

Beszállítói portál