

Vevőszolgálat
Észrevételed, problémád van? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!
A Te elégedettséged kiemelten fontos számunkra, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy kérdésedre minél gyorsabban választ kapj. Kérjük, mielőtt Vevőszolgálatunkhoz fordulnál, mindenképpen olvasd át Gyakran Ismételt Kérdéseinket, hátha közelebb van a megoldás, mint azt gondolnád!
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
Üzleteink aktuális nyitvatartását az Áruházkereső menüben találod.
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
A környezetedben található SPAR üzleteinkre az Áruházkereső menüben tudsz keresni. Kérjük, írd be a város nevét, vagy az irányítószámot, és minden üzlet megjelenik, amely számodra megfelelő lehet.
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
Az üzleteinkben elfogadott fizetőeszközökről és az utalványok beváltási feltételeiről az alábbi oldalon olvashatsz:
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
Számla kiállításával, módosításával kapcsolatban, kérjük, az Adó- és folyószámla csoportot keresd a 06-20/823-7000-es telefonszámon.
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
A SPAR és INTERSPAR áruházakban számos lehetőséget biztosítunk vásárlóinknak a szelektív hulladékgyűjtésre. Az alábbi cikkünkben részletes tájékoztatást találsz az általunk biztosított lehetőségekről:
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
A környezetbarát technológiák alkalmazása iránt elkötelezett üzletláncként a SPAR Magyarország Kft. elektromosautó-töltő állomásokat telepít több üzleténél. Azon üzleteink listáját, melyeknél már megtalálhatók az e-töltő állomások az alábbi cikkben találod:
- Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
A kiadó üzlethelyiségeinket az alábbi oldalon találod.
További kérdés esetén, kérjük keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken:
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 20 823 7993
- Akciókat érintő kérdések
Az akciós termékek elérhetőségével kapcsolatban az áruházban dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni. Áruházaink telefonszámát honlapunkon, az alábbi linkre kattintva találod:
- Akciókat érintő kérdések
Szórólapjaink a korábbiakhoz képest kevesebb példányszámban kerülnek legyártásra, ezért sajnos nem minden postaládába kerülnek kézbesítésre. Aktuális szórólapjainkat honlapunkon a https://www.spar.hu/ajanlatok oldalon találod.
- Termékeket érintő kérdések
Minőségi kifogás esetén, kérjük a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére, ahol munkatársaink megtehetik a szükséges intézkedéseket.
- Termékeket érintő kérdések
Kérjük, a termékkel és a blokkal fáradj vissza a vásárlás helyszínére és keresd üzletvezető kollégánkat.
- Termékeket érintő kérdések
A termékek összetevőivel kapcsolatban az üzletekben dolgozó kollégáink tudnak információval szolgálni, továbbá a SPAR Online shopban, az adott termék adatlapjáról önállóan is tájékozódhatsz.
- Termékeket érintő kérdések
Amennyiben téves áron történt a blokkolás, vagy nem akciós áron történt a vásárlás, kérjük, hogy fáradj vissza az áruházba a blokkal (lehetőség szerint a termékkel vagy a fényképével) és fordulj a kollégákhoz, készséggel állnak rendelkezésedre.
- SuperShop kártyát érintő kérdések
A SuperShop Magyarország leggyorsabban növekvő többpartneres hűségprogramja. A SuperShop kártyával számtalan helyen gyűjtheted és költheted el pontjaidat. További információt a SuperShop kártyákról és használatukról az alábbi oldalon találsz:
- SuperShop kártyát érintő kérdések
Amennyiben kártyádat elvesztetted, megsérült vagy probléma merült fel a használatával kapcsolatban, új kártyát kérhetsz online a www.supershop.hu oldalon regisztrációt és bejelentkezést követően a Pótkártya igénylés menüpontban. A kártya pótlását a SuperShop ügyfélszolgálatán is kérheted azonosító adataid megadásával (név, születési dátum, értesítési cím).
SuperShop Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon:+36 1 481 6000, munkanapokon 8:00–17:00 óra között
E-mail: [email protected]
- SuperShop kártyát érintő kérdések
SuperShop kártyaigénylésre több lehetőséget is biztosítunk. Minden SPAR, City SPAR, INTERSPAR, SPAR partner és SPAR market üzletünkben megtalálhatók a kihelyezett igénylőlapok. Az igénylőlapokon található egy ideiglenes kártya, mellyel azonnal kezdheted a pontgyűjtést a vásárlások után a plasztikkártya kézhezvételéig.
A kitöltött és aláírt igénylőlapot, kérjük az üzletekben kihelyezett gyűjtőládába dobd bele, vagy elküldheted postai úton is a SuperShop Kft. részére: 1476 Budapest, Pf.249
Kártyaigénylésedet a SuperShop weboldalán is leadhatod néhány perc alatt. Kérjük, az alábbi űrlapot töltsd ki:
- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések
Aktuális nyereményjátékainkat megtalálod a közösségi oldalainkon és a weboldalunkon. Látogasd folyamatosan weboldalunkat, és kövesd közösségi oldalainkat, ahol folyamatosan tájékoztatunk a nyereményjátékokról:
SPAR Magyarország Facebook oldala
SPAR Magyarország Instagram oldala
- Nyereményjátékokkal kapcsolatos kérdések
Amennyiben láttad a neved a nyertesek között, kérjük, küldd el nekünk az alábbi adataidat a [email protected] címre, hogy pontosan beazonosíthassunk:
- Egyéb együttműködési lehetőségek
A kiadó üzlethelyiségeinket az alábbi oldalon találod.
További kérdés esetén, kérjük, keresd illetékes munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken:
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 20 823 7993
- Egyéb együttműködési lehetőségek
A SPAR Magyarország Kft. támogatási és adományozási lehetőségeiről az alábbi oldalon tájékozódhatsz:
- Egyéb együttműködési lehetőségek
Amennyiben egy megbízható partnerrel szeretnél együtt dolgozni, kérjük, töltsd ki az alábbi jelentkezési űrlapot:
- Egyéb együttműködési lehetőségek
Ha szeretnél termékeiddel bekerülni a SPAR értékesítési hálózatába, látogass el beszállítói portálunkra, ahol egy egyszerű előminősítő kérdőív kitöltésével veheted fel velünk a kapcsolatot. Az előminősítés eredményéről a beküldést követő 30 napon belül e-mailben értesítünk.