Sajnos elértük a kapacitásunk maximumát a választott irányítószámon (áruházunkban). Javasoljuk, hogy folytasd a kosarad vagy bevásárlólistád összeállítását, mivel kapacitásbővülés, módosítások vagy lemondások esetén automata módon a rendelés leadása újra lehetséges lehet. GY.I.K.
SPAR Online Shop
Ir.szám:
A kosárba helyezendő termék a választott üzletünkben ( vagy szállítási irányítószámon) jelenleg nem érhető el.
A rendelés leadása közben még egyszer ellenőrizni fogjuk a termékek elérhetőségét a választott szállítási címre / átvételi pontra vonatkozóan, ezért a kosár módosítására lehet szükség.
Kérj házhoz szállítást vagy válassz átvételi pontjaink közül!
Házhoz szállítás
Áruházi átvétel
A GYIK-ben a szállítással kapcsolatos és a gyakran felmerülő kérdések találhatóak meg. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a termékválaszték és azok elérhetősége régiónként eltérhet.
Házhoz szállítás
Irányítószámod megadásával ellenőrizheted a szállítási címhez tartozó idősáv aktuális foglaltságát. Felhívjuk figyelmed, hogy az itt megjelenített információ tájékoztató jellegű, a kiválasztott idősáv rendelésed leadásával válik véglegessé.
JELMAGYARÁZAT
ZÖLD: elérhető idősávok SÁRGA: hamarosan betelő idősávok SZÜRKE: Jelenleg nem elérhető idősáv, lemondások esetén újra elérhetővé válhat.
Online shop átvételi pont
Kérjük, ellenőrizd az átvételi pontként választott áruházat és az idősávot.
JELMAGYARÁZAT
ZÖLD: elérhető idősávok SÁRGA: hamarosan betelő idősávok SZÜRKE: megtelt idősávok, lemondások, átfoglalások esetén újra elérhetővé válhatnak
Itt válaszolunk a leggyakrabban felmerülő kérdésekre. Amennyiben további információkra van szükséged, vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.
1Mi történik akkor, ha a rendelésemből egy termék elfogyott?
2Abban az esetben, amikor egy kedvezményes terméket vásárolok meg, viszont a kiszállítási időpont már a promóciós időszakon túlra esik, akkor az akciós vagy a normál árat kell megfizetnem?