ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

SPAR online shop



Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www.spar.hu/onlineshop honlapon (a továbbiakban: online shop) keresztül elérhető online vásárlási felület igénybevételének használati feltételeit.


Az online shopban kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyek vásárolhatnak, akik a megrendelés leadásával egyidejűleg kötelesek elfogadni az ÁSZF-et, hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához (továbbiakban: Vásárló).


A jelen ÁSZF tartalmazza a megrendelés szabályait, a Vásárló és a SPAR között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit. Az online shop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, az Online shop felületén elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.


A szerződés nyelve magyar.


Az online shopban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a SPAR közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a SPAR nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 


A SPAR semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges.


Faxon, telefonon, e-mailen keresztül vagy postai úton rendelés leadására nincs lehetőség, az ilyen módon érkezett megrendeléseket a SPAR nem teljesíti.


A Vásárló az online shop használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.  


A SPAR MINT ELADÓ ADATAI    

 

Név:  SPAR Magyarország Kft.
Székhely:  2060 Bicske, SPAR út 1.
Vevőszolgálat elérhetősége: 

Cím: 2060 Bicske, SPAR út 1.

Telefon: 06-20/823-8002 E-mail: [email protected]   

Adószám:  10485824-2-07
Bejegyző bíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám:  07-09-009192

 

Regisztráció

 

Ha a Vásárló regisztrálni szeretne, úgy, a „Regisztráció” menüpontra kattintást követően a regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével tud. A regisztráció elküldésével a Vásárlónak a jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadni az ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

 

A regisztráció sikerességéről a SPAR e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. A regisztrációt követően a regisztráció megerősítésére van szükség, melyet a Vásárló a megadott e-mail címére küldött üzenetben található megerősítő linkre kattintva tud elvégezni. A megerősítő link használata nélkül a Vásárló nem tud bejelentkezni fiókjába.

 

A sikeres regisztrációt követően, Vásárló a „Belépés” menüpont alatt a belépési adatait megadva (e-mail cím, jelszó) tud belépni az Online shop felületére.

 

A regisztráció során több számlázási és magyarországi szállítási cím is megadható. A szállítási cím minden egyes vásárlás során módosítható, és ha a regisztráció során megadott cím nem egyezik meg a későbbi szállítás címével, úgy a Vásárló a megrendelés során módosítani tudja, és eltérő címet tud megadni. 

 

A SPAR a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A SPAR-t nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a SPAR-nak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a saját felhasználói fiókban van lehetőség. A SPAR kizárja felelősségét a regisztrált adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért, ezzel összefüggésben a SPAR-t semminemű felelősség nem terheli.


Regisztráció törlése

 

A Vásárló a saját fiókjának törlését kezdeményezheti az online shop felületén. A "Profilom" menü ponton belül a "Fiók törlése" alatt a "Törlés" lehetőségre kattintva indíthatja el a törlési folyamatot. A kattintás után érkező rendszer e-mail alapján a Vásárlónak véglegesítenie kell a törlést. Amennyiben ezt nem teszi meg, a fiók továbbra is aktív marad. A sikeres törlésről a SPAR egy másik e-mailben értesíti a Vásárlót.

 

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Ha a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a SPAR-t.

 

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ezek elmulasztásából eredő késedelem, kár a Vásárlót terheli.

 

back to top

Megrendelés folyamata

Az online shop termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárlók számára.

 

Vásárlónak lehetősége van az online shopban a „Termékek” menüpontban böngészni, illetve a kereső mezőt kitöltve az általa megvásárolni kívánt termékre név vagy típus szerint is rákeresni. Ha az online shopban eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Vásárló keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti.

 

A „Termékek” menüpontban kategóriákra bontva (pl. zöldség, gyümölcs, pékáru és sütemények stb.) jelennek meg a termékek és a kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája megjelenik. A Vásárló a termékek nevére kattintva tájékozódhat a termék jellemzőiről, áráról.

 

A megvásárolni kívánt terméket a Vásárló a „Hozzáadás a kosárhoz” gomb segítségével tudja a virtuális bevásárlókosárba helyezni, a termék adatlapon pedig a megvásárolni kívánt mennyiség is beállítható, amit a Vásárló később a kosár felületen is módosítani tud. A bevásárló lista összeállítása nem jelenti a termékek megrendelését, a Vásárló oldalán nem teremt kötelezettséget a termékek megvásárlására, csak akkor, ha a jelen pontban meghatározott módon a megrendelést véglegesíti.

 

Vásárló a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva bármikor megtekintheti anélkül, hogy megrendelését leadná. Ha tovább kíván nézelődni az Online shopban, akkor a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva tudja megtenni a Vásárló anélkül, hogy kosarának tartalma elveszne. Ha már nem kíván nézelődni, akkor a „Tovább a kasszához” gombra kell kattintania.


Kiszállítás (megrendeléshez szükséges adatok megadása, idősáv kiválasztása)

 

A megjelenő felületen a Vásárló bejelentkezhet felhasználói fiókjába, illetve regisztrációra van lehetősége a 3.1. pontban meghatározottak szerint.

 

A sikeres bejelentkezés után, az első termék kosárhoz adását követően a felugró ablakban a Vásárlónak meg kell adnia az irányítószámát (Házhozszállítás). Amennyiben erre a címre nem terjed ki a SPAR online shop házhozszállítás szolgáltatása, akkor szintén a felugró ablakban a Vásárló kiválszthatja, hogy mely áruházunkban szeretné átvenni a rendelését (Drive-in).

Ezt követően a Vásárló folytathatja a vásárlást, ezentúl a kosárhoz adások alkalmával nem lesz felugró ablak.

 

 

Fizetés

 

Amennyiben a Vásárló befejezte a kosár tartalmának összeállítását, úgy a jobb felső sarokban a bevásárló kosár ikonra kattintva végezheti el a rendelés áttekintését.


A helyettesítő terméket itt a Vásárló "Igen"-re állíthatja. Amenyiben a Vásárló által kiválasztott termék(ek) nem áll(nak) rendelkezésre, a SPAR igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy olyan terméket ajánljon fel a hiányzó termék helyett, amely tulajdonságát, árát tekintve a lehető legnagyobb mértékben alkalmas arra, hogy a hiányzó terméket helyettesítse. 


Ha a Vásárló minden általa a kosárba helyezett terméket rendben talált, akkor a „Tovább” gombra kattintva a rendszer a „Fizetés” felületre navigálja, ahol ki tudja választani a fizetési módot, az alkalmas idősávot a házhozszállításra vagy az áruházi átvételre, a számlázási adatokat és a rendelésének feltételeit.

Ezen a felületen kerül kifizetésére a megrendelés. Itt lesz lehetősége a Vásárlónak a kuponkódjának megadására, mely kupon által biztosított kedvezmény levonásra kerül a megrendelés végösszegéből. Egy vásárláshoz egy kupont lehet felhasználni.

A rendelési értékhez kötött kedvezmények a vásárlás végösszegének megfelelően érvényesülnek. A rendelési értékhatár megállapításánál a szállítási díj és a göngyöleg értéke nem kerül figyelembe vételre, a rendelési értéknek ezek nélkül kell elérnie a kedvezményhez megjelölt értékhatárt.

 

A teljesítés módja

 

A Vásárló ebben a szakaszban is jóvá tudja hagyni a helyettesítő termék kérelmét a "Helyettesítő termék elfogadása" szöveg alatti kapcsoló zöld pipa ikonra beállításával.

Itt lehetősége van a Vásárlónak megjegyzést fűzni a megrendeléséhez a "Megjegyzés a kiszállítással kapcsolatban" szövegre kattinva, azonban ez nem kötelező feltétele a rendelés végelegesítésének. 

A Vásárlónak itt lehetősége nyílik módosítani a házhozszállítás, illetve az áruházi átvétel időpontját, valamint helyszínét az "Idősávok és átvételi pontok" szövegre kattintva.

Amennyiben a Vásárló a szállítási címet is beállította és rendben találja, akkor a "Tovább" gombra kattintva haladhat tovább a rendelés véglegesítésének 2. pontjára.

A Vásárló a szállítási címét a "Szállítási cím módosítása" szövegre kattintva teheti meg. 

 

Fizetés és számlázás

 

A fizetés és számlázás pontban a Vásárló a képernyő jobb oldalán felugró ablakban választhatja ki, hogy mely fizetési opcióval szeretné kiegyenlíteni a rendelésének ellenértékét. A Vásárló a "Kiszállításkor fizetni", illetve az "Online fizetés SimplePay" lehetőségek közül választhat. A megfelelő opcióra, és a piros "Bezárás" gombbra kattintással a Vásárló megerősíti a kiválasztott fizetési módot. 

"A fizetés módja" szakaszban kiszállításkor elfogadott bankkártyák típusát láthatja a Vásárló, illetve a "Fizetési opciók" gombra kattintva változtathatja meg a fizetési módját.

Ezen felül a Vásárlónak itt nyílik lehetősége a promóciós kódjának megadására. Amennyiben a Vásárló beírja a mezőbe a promóciós kódot (szóközök nélkül, egyben), akkor a piros nyíl ikonra kattintva érvényesítheti azt. 

A "Számlázási cím" szakaszban a Vásárló áttekintheti a megadott számlázási címét, valamint a "Számlázási cím módosítása" szövegre kattintva módosíthatja azt.

Amennyiben a "Fizetés-számlázás" pontban a Vásárló mindent rendben talált, akkor a "Tovább" gombra kattintással léphet tovább a 3. "Feltételek" pontra.

 

Feltételek

 

Ebben a pontban a Vásárlónak az adott rublikák bepipálásával igazolnia kell, hogy elolvasta és megismerte az Általános Szerződési Feltételek, illetve az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát. 

Ezen felül a Vásárlónak lehetősége nyílik feliratkozni a SPAR online shop hírlevelére.

A *-gal jelölt mezőket kötelezően ki kell tölteni.

A Vásárlónak lehetősége nyílik ebben a szakaszban is áttekinteni a kosarának tartalmát a "Kosár megtekintése" szövegre kattintva. 

Ezen a ponton a Vásárló még nem véglegesítette a rendelését, ebből kifolyólag érdemes utoljára átnézni a Vásárló által megadott adatok helyességét. 

Amennyiben a Vásárló a rendelésével kapcsolatban minden általa megadott adatot rendben talált, a "Rendelés leadása" gombra kattintva véglegesítheti a rendelését.

A „Rendelés leadása” gombra kattintás után Vásárló részére fizetési kötelezettség keletkezett.

 

Ha a megrendelés rögzítése után (pl.: a megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot a Vásárló azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a SPAR felé a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

A megrendelésének állapotát a regisztrált Vásárló a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti felhasználói fiókjában a „Megrendeléseim” menüpontban.

 

back to top

 

Megrendelés módosítása

A Vásárlónak lehetősége van a 08:00 és 18:00 közötti idősávokra leadott megrendelést a kiszállítást megelőző nap 23 óráig, a 18:00-23:30 közötti idősávokra leadott megrendelést a kiszállítás napján 10 óráig online módosítani. A korábbi megrendelés módosítása esetén a megrendelés új megrendelési számot kap és a módosított megrendelés új megrendelésnek számít. A korábbi megrendelés mellett a „Megrendeléseim” menüben pedig a „Törölt” státusz fog szerepelni. Emiatt nem csak a kosár tartalma, hanem a fizetendő végösszeg is módosulhat, tekintettel arra, hogy a SPAR a 3.3.1. pontban meghatározottak szerint a megrendeléskor érvényes fogyasztói ár figyelembevételével értékesíti termékeit a Vásárlók részére. 

Tekintettel arra, hogy a módosított rendelés új megrendelésnek számít, a korábban választott idősáv szabad kapacitás függvényében biztosított. 

A Vásárló a megrendelése módosítása esetén kiválaszthatja azt az opciót, hogy a módosítás ellenére a korábban választott idősávot megtartja. Ebben az esetben a kosárban lévő termékeket törölnie szükséges és a kosarat ki kell ürítenie. Ekkor a megrendelés módosításának kezdeményezését követően a felugró ablakon a „módosítás az idősáv megőrzésével” opciót szükséges választania. Ez esetben (technikai okból) a megrendelés maximális + 15 kg súlyig engedélyezi a kosárba további termékek behelyezését, a súly alakulása a jobb oldali mezőben található termékösszesítőben, a végösszeg alatt folyamatosan nyomon követhető.  Az idősáv megőrzése a 2020. július 30. után leadott megrendelésekre teljesíthető. 

 

 

BACK TO TOP 

 

 

Termékek ára

Az online shopban a minimális- rendelési-érték 10.000.- Ft, mely nem foglalja magában kiszállítás és a göngyöleg díját.


Az online shopban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.


A SPAR a megrendelt terméket a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron értékesíti a Vásárló részére.


A megrendeléskor érvényes ár csak abban az esetben módosul, ha a megrendelés elküldését követően, de még a kiszállítás napját megelőző nap 23 óráig a Vásárló a megrendelését módosítja (pl. új terméket helyez a kosárba vagy a kosárban már meglévő termék mennyiségén módosít, a kosárból valamely terméket töröl). Ez esetben a módosítás időpontjában érvényes áron kerül eladásra és visszaigazolásra a megrendelésben szereplő valamennyi termék és a kosár tartalma, valamint a végösszeg ezen új áraknak megfelelően automatikusan frissül.


A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás vagy az áruházi átvétel költségét, az a megrendelés során kerül hozzáadásra a termékek (megrendelés) értékéhez.


A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

 

Olyan ajánlat esetén, amikor a kedvezmény több termék megvásárlása esetén érvényes (beleértve az ajándék terméket is), a Vásárlónak az ajánlat teljesüléséhez szükséges termékeket a kosárba kell helyeznie. Az ajánlat feltételei a termékek adatlapján érhetőek el.


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és megrendelést visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás/átvétel díját is, amennyiben a Vásárló olyan szállítási/átvételi módot választott, amelyért a SPAR díjat számít fel.


A SPAR nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a SPAR nem köteles a terméket az Online shop felületén hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén a SPAR a rendelés visszaigazolását követően, vagy azt megelőzően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét.

 back to top

Termék mennyisége

A Vásárló a termék jellegétől függően a legördülő menüsávnak megfelelően vagy az alapján tud terméket rendelni (darabszám vagy tömeg). Ha a Vásárló nem darabszám szerint rendel terméket (pl. 1 kg alma), úgy előfordulhat, hogy azt a SPAR bizonyos - mérési pontatlanságból adódó – minimális eltéréssel szállítja le. A SPAR azonban igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy ez az eltérés a lehető legkisebb mértékű legyen. 


 

back to top

Termékek jellemzői

A termékek csomagolása tartalmaz minden olyan tájékoztatást, amelyek az adott termék jellemzőire, összetételére, felhasználására vonatkoznak. A Vásárló a termék átvételét követően, a helyes felhasználás, egészségügyi problémák elkerülése érdekében ezen tájékoztatást – saját és mások biztonsága érdekében – elolvasni és megismerni köteles. Az onlineshop-ban lévő termékfotók eltérhetnek az aktuálisan elérhető és kiszállításra kerülő termékek csomagolásától.

 

A zöldségek és gyümölcsök tekintetében a származási ország folyamatosan változhat, ezért az adott termék származási országa a csomagoláson, vagy a terméken rögzített címkén kerül feltüntetésre.

 

Az eladásra kínált termékek csak háztartási mennyiségben rendelhetőek (2,8% UHT tej: max. 12 liter, BL 55 búzafinomliszt: max. 5 kg, kristálycukor: max. 5 kg, napraforgó-étolaj 1l-es kiszerelés: 2 db, napraforgó-étolaj 2 l-es kiszerelés: 2db, napraforgó-étolaj 5 l-es kiszerelés: 1 db; Napraforgó-étolajból megvásárolható mennyiség összesen legfeljebb 5 liter, csirkemell: max. 3 kg vagy 4 tálca, csirke farhát: max. 3 kg, sertéscomb: max. 10 kg, alkoholmentes italok: max. 24 db, SPAR Magyarország Kft. által mérlegcímkével ellátott trappista sajt: max. 3 kg).

 

 Az Országos Főállatorvos 1/2022. számú határozata alapján előfordulhatnak olyan termékek, amelyek esetén helyettesített összetevőket alkalmaznak a gyártók. A tényleges összetevőkről a kiszállításra kerülő termékeken található, gyártó által elhelyezett termékcímkéről tudnak tájékozódni.

 


back to top

Helyettesítő termékek

Az online shopban elérhető termékek köre eltérhet a SPAR áruházakban található választéktól, raktárkészlettől, ami miatt a termékek rendelkezésre állása az adott Vásárló megrendelését kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ. Emiatt a SPAR nem tudja garantálni minden termék folyamatos elérhetőségét.

 

Ha a Vásárló által kiválasztott termék(ek) nem áll(nak) rendelkezésre, a SPAR igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy olyan terméket ajánljon fel a hiányzó termék helyett, amely tulajdonságát, árát tekintve a lehető legnagyobb mértékben alkalmas arra, hogy a hiányzó terméket helyettesítse.

 

Helyettesítő termék felajánlására a SPAR akkor jogosult, ha a Vásárló a megrendelés során bejelölte a helyettesítő termékre vonatkozó igényét a „Helyettesítő termék elfogadása” gombra kattintva. A helyettesítő termék kiszerelése és márkája eltérhet a Vásárló által kiválasztott termék árától, kiszerelésétől és márkájától. Ha a helyettesítő termék nélküli szállítás mellett dönt a Vásárló, akkor csak a rendelkezésre álló termékek kerülnek kiszállításra és kiszámlázásra is.  A kiszállítás napján a Vásárló, amikor a Vásárló által leadott megrendelés a SPAR által összekészítésre és visszaigazolásra kerül, a Vásárló a szállítási információkat is tartalmazó tájékoztató e-mail-t kap, amely tartalmazza a kiállításra került számlát, amelyen feltüntetésre kerül a lehetséges helyettesítő termék és a kiszállítás napján nem elérhető, ezért kiszállításra nem kerülő termék is.

 

Átadáskor ezeket a helyettesítő termékeket a szállító elkülöníti a Vásárló által kiválasztott többi terméktől. A helyettesítő termékek a szállítólevélen is feltüntetésre kerülnek az eredetileg megrendelt és kiválasztott termékektől elkülönített módon, illetve a szállító a Vásárlót tájékoztatja is arról, hogy mely megrendelt termék nem volt készleten a szállítás időpontjában, ami miatt helyette helyettesítő termék került szállításra.

 

A Vásárló nem köteles a helyettesíthető termék átvételére, azok átvételét és kifizetését minden hátrányos következmény nélkül megtagadhatja, még akkor is, ha az Online shop felületen a helyettesítő terméket elfogadta. A helyettesítő termék visszautasítása esetén, ha a megrendelés összege előzetesen online kifizetésre került, úgy a SPAR a termék átvétel megtagadásának napjától számított legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vásárlónak a helyesbített számla alapján azon termékek összegét, melynek kiszállítását teljesíteni nem tudta és a Vásárló a helyettesítő terméket nem fogadta el. 

back to top

Termék átvételének visszautasítása a Vásárló részéről

A Vásárló jogosult az általa kiválasztott termékek vagy azok egy részének átvételét indoklás nélkül megtagadni. Ebben az esetben a kiszállításért felelős munkatárs felveszi a visszautasításról szóló jegyzőkönyvet.  Kivételt képez ez alól a kimért termékek köre, amelyek esetén csak a teljes mennyiség utasítható vissza. Azon termékek, amelyek promóciós ára több darab termék vásárlása esetén vagy vásárlásától érvényes, azok részleges visszautasítására nincs lehetőség, kizárólag a teljes (azaz a promóciós ár eléréséhez szükséges valamennyi termék) utasítható vissza. Ha a Vásárló az általa megrendelt összes termék átvételét megtagadja, úgy szállítási/átvételi díjat nem kell fizetnie. A visszautasított termékek ára nem kerül levonásra a Vásárló bankszámlájáról, valamint a SPAR utólagosan sem terheli semmilyen módon annak értékét a Vásárlóra.

 

A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termékek sérülésmentesek-e. Ha a Vásárló a rendelés átvételekor sérülést tapasztal a csomagoláson, és/vagy a terméken, majd a terméket visszautasítja, a kiszállításért felelős munkatárs felveszi a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet.

 

A visszautasított árucikkek a szállítólevélen jelölésre kerülnek, melyek vételára előre fizetés esetén visszautalásra kerül a Vásárló bankszámlaszámára a visszautasítás napjától számított legkésőbb 14 napon belül, míg helyszíni fizetés esetén csak a tényleges vételár kerül levonásra.

 

Ha a Vásárló kedvezményre jogosító kupont használt a megrendeléskor, de az átvétel során a kiválasztott terméket vagy termékeket visszautasítja, a fizetendő végösszeg módosul és a SPAR jogosult a kupon által nyújtott árkedvezmény visszavonására.

back to top

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

A Vásárló által elküldött megrendelés beérkezését a SPAR késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által megadott adatokat (név, email cím, telefonszám, számlázási és szállítási információk stb.), a rendelés azonosítóját, a vásárlói azonosítót (ami minden megrendelés esetén ugyanaz), a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, árát, szállítási/átvételi díjat és a fizetendő végösszeget. Ezen automatikusan generált e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, ez mindössze a megrendelés beérkezésének tényét igazolja. SPAR ezt követően – legkésőbb a kiszállítás napjáig – megküldi a Vásárló részére a megrendelés visszaigazolását, mely a Vásárló által kiválasztott szállítási címet és időpontot is tartalmazza.

 

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a SPAR-tól a visszaigazoló e-mailt, tehát nem köteles megvásárolni a megrendelésében foglalt termékeket.

 

A SPAR és a Vásárló között abban az esetben jön létre az Online shopban leadott termékekkel kapcsolatos megrendeléssel összefüggő adásvételi szerződés, amikor a SPAR megküldi a Vásárló részére a megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mailt. Eddig az időpontig sem a Vásárló, sem a SPAR egyetlen nyilatkozata és intézkedése sem értelmezhető ajánlatként vagy annak elfogadásaként.

 

A Vásárló és a SPAR között a szerződés azon időpontban jön létre, amikor a Vásárló megrendelését a SPAR e-mail útján visszaigazolta. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján az így létrejövő szerződés  elektronikus úton kötött, magyar nyelvű szerződésnek minősül, melyet a SPAR nem iktat.

 

A megrendelés és annak visszaigazolása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

 

BACK TO TOP


 

 

Számla

A SPAR a megrendelésről, annak visszaigazolását követően elektronikus számlát állít ki. A SPAR egy linket küld a Vásárló részére e-mailben, amelyen keresztül a számla letölthető. A számla a regisztrált Vásárlók részére a felhasználói fiók „Megrendeléseim” menüpontban minden megrendelés mellett elérhető. A számla a házhozszállítás, illetve az áruházi átvétel napján kerül kiállításra.

 

back to top

Fizetés 

A megrendelés végösszegének kiegyenlítése bankkártyával lehetséges a megrendeléskor online vagy a megrendelés átvétele során a helyszínen.

 

A vásárló kötelezettsége a fizetési tranzakció jóváhagyása előtt az összeg ellenőrzése, ennek akadályoztatása esetén ennek jelzése a kiszállítást végző munkatárs felé a helyszínen.

 

Online fizetés 

Amennyiben a Vásárló az online fizetési módot választja, átirányításra kerül az OTP Bank Simple Pay fizetési felületére. A Simple Pay fizetési felületén bankkártya adatai megadásával regisztrálnia kell a bankkártyát, annak érdekében, hogy az összekészített termékek ellenértéke a kiszállítás napján terhelésre kerülhessen a Vásárló bankszámláján. Minden online fizetéses megrendelés véglegesítésekor (beleértve a megrendelés módosítását is) a megadott bankkártya érvényességének ellenőrzése céljából 99 Ft zárolásra kerül a Vásárló bankszámláján, mely sikeres tranzakció esetén azonnal feloldásra kerül, sikertelen tranzakció esetén pedig a Vásárló hibaüzenetet kap  a Simple Pay fizetési felületén, a regisztráció ebben az esetben automatikusan törlésre kerül.

 

A SPAR online shopja elmenti a Vásárló által megadott bankkártyához tartozó Simple Pay 24 db azonosítót (tranzakciós lehetőséget).. Egy vásárlói fiókhoz maximum 5x24 darab mentett azonosító tartozhat. A SPAR online shop bankkártya adatokat nem tárol. A bankkártya regisztráció oka, hogy a ténylegesen kiszállított termékek vételára kerüljön levonásra a Vásárló bankszámlájáról. A Simple Pay  oldalán rögzített bankkártya adatokat a Vásárló a SPAR online shop profiljában található bankkártya azonosító segítségével  a Simple Pay oldalán módosíthatja (https://www.otpbankdirekt.hu/webshop/do/webShopUgyfelBejelentkezes?posId=02203980) vagy törölheti.

A Vásárló SPAR online shop fiókjának törlésével automatikusan érvénytelenítésre kerülnek a Simple Pay fizetési felületén elvégzett bankkártya tranzakciós lehetőségek is.

 

 

Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy  a Simple Pay által a bankkártya regisztráció során kapott bankkártya azonosítót a SPAR-nak nem áll módjában kiadni sem telefonon, sem írásos megkeresés útján.

 

A SPAR online shop bankkártya adatokat nem tárol, kizárólag a megrendeléshez tartozó, OTP által generált fizetési azonosítót ismeri és tárolja, ami nem alkalmas arra, hogy a SPAR a Vásárló bankkártya adatait ennek felhasználásával beazonosítsa, megismerje. A regisztrált bankkártya adatokkal bonyolítható tranzakciók száma véges (24 db), -ha a rendelkezésre álló tranzakciók száma kisebb mint 2– az új rendelés technikai befogadása (99Ft-os teszt) és a – a Vásárlói bankkártya adatok biztonsága érdekében - ismét regisztrálni szükséges a kártya adatokat a Simple Pay oldalán.  

  Online vásárlás fizetésekor kizárólag helyszíni fizetéskor használható a SZÉP-Kártya (házhozszállítás és drive-in átadás esetén az átadást végző kollégánál lévő terminállal), rendelés leadásakor online fizetésnél nem használható a SZÉP-Kártya.

 

A SZÉP kártya 2022. február 1. napjától kezdődően 2022. május 31. napjáig online élelmiszervásárlás esetén is felhasználható, de kizárólag helyszíni fizetés esetén és kizárólag élelmiszerek vásárlására, az alkoholtartalmú folyadékok kivételével.

 

A SZÉP kártya nem használható fel alkoholtartalmú folyadék és nem élelmiszer termékek, így egyebek mellett vegyi áru, kozmetikumok, állateledel, hűségakciós termékek, újságok, SPAR ajándékkártya, Máltai adománykártya, mobiltelefon-feltöltőkártya, stb. vásárlására.

Abban az esetben, ha a vásárló SZÉP Kártyával szeretné kiegyenlíteni online élelmiszer-vásárlásának egyenlegét:

 

1.    Házhozszállítás esetén, a kiszállítást végző kolléga a vásárlóhoz való érkezés előtt tájékoztatja a vásárlót a várható érkezés időpontjáról, és amennyiben helyszíni fizetés szerepel a szállítólevélen, előzetesen érdeklődik, hogy szeretne-e a vásárló SZÉP Kártyával fizetni.

2.  Drive-in átadás esetén, amennyiben helyszíni fizetés szerepel a szállítólevelen, akkor a vásárló bejelentkezésekor az az átadást végző kolléga  előzetesen érdeklődik, hogy szeretne-e a vásárló SZÉP Kártyával fizetni.

3.   Az átadást végző kolléga mindig a SZÉP Kártyával kezdi meg a fizettési folyamatot.

4.  Fennmaradó összeg kiegyenlítése bankkártya fizetőeszközzel történhet.

BACK TO TOP 

 

 

SuperShop kártya használata

 

SPAR Partnerként csatlakozott a SuperShop Törzsvásárlói Programhoz (Üzemeltető: SuperShop Kft., Székhely:1095 Budapest, Mester u. 30-32., Páva ház 5. emelet; Cégjegyzékszám: 01-09-674945 Ügyfélszolgálat címe: 1476 Budapest, Pf. 249., E-mail cím: [email protected]) (a továbbiakban SuperShop), melynek keretében SPAR lehetőséget biztosít a Vásárlónak arra, hogy az online shop-ban történő vásárlás során a megvásárolt termékek után SuperShop pontokat gyűjtsön, amelyeket a rendszer a számla kiállításával egyidejűleg jóváír a Vásárló SuperShop pontfolyószámláján. Abban az esetben, ha a teljes megrendelés az áruházi készlet miatt nem teljesíthető, pont nem kerül felírásra a vásárló számlájára. 

 

Vásárló a plasztik SuperShop kártyáját saját fiókjához rendelheti, a „Profilom” ponton belül. A vásárlónak meg kell adnia a SuperShop kártya számát, a SuperShop adatbázisban szereplő teljes nevét, illetve születési dátumát. Ha az adatokat a Vásárló megadta és kipipálja az „Elfogadom a SuperShop kártya felhasználási feltételeit valamint adatkezelési hozzájárulásomat adom a kártyaadatok mentéséhez és továbbításához” jelölőnégyzetet. akkor lehetősége van arra, hogy ezeket az adatokat a profiljába elmentse. Más esetben a pontgyűjtésre az online shopban nincs lehetőség, kizárólag a SuperShop kártya fenti módon leírt regisztrációjával. Az adatkezelési hozzájárulással Vásárló hozzájárul, hogy SPAR az itt megadott adatait az Adatkezelési Nyilatkozatban és a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint kezelje és eltárolja, azokat megjelenítse a profiljában és a SuperShop Kft. részére – a SuperShop Program Részvételi Feltételei szerinti adatkezelés céljából – továbbítsa.  

SuperShop pontok jóváírása a SuperShop pontfolyószámlán: 

Vásárló minden teljes 200 Ft vásárlási érték után jogosult 1 SuperShop pont gyűjtésére. A SuperShop pontok meghatározása termékszinten történik, nem pedig a kerekítéseket is tartalmazó vásárlási végösszeg alapján. 

A SPAR online shopban az ideiglenes kártyahasználat nem lehetséges. 

Az online shopban történő vásárlások után a pontok jóváírására csak az alábbi feltételek megléte esetén kerül sor:

-   a vásárló a fiókjához hozzárendelte a SuperShop kártyáját a fent leírt módon,

-    a megrendelés részleges vagy teljes teljesítése esetén,

-   hozzájárult az adatainak a továbbításához a SuperShop részére, valamint azok összevetéséhez a SuperShop adatbázis adataival, és ezen adatai maradéktalanul megegyeznek a SuperShop adatbázisban szereplő adatokkal.

Egyebekben a  SuperShop kártya használatára, elvesztésére, cseréjére, illetve a SuperShop kártyának az online shop-on kívüli felhasználására a SuperShop Program Részvételi Feltételei irányadók, melynek rendelkezéseit a Felhasználó a SuperShop kártya igénylésekor magára nézve kötelező érvényűnek fogadott el. A Részvételi Feltételek a https://www.supershop.hu/reszveteli-feltetelek/ oldalon érhető el.

 

 

back to top

 


Szállítás/Áruházi átvétel

SPAR kiszállítás 

 A termékek házhozszállítással és személyes áruházi átvétellel rendelhetőek meg Budapesten és vonzáskörzetében, az alábbi településekre szállítással:


 

 

 

Budapest

1011

 

Budapest

1028

Budapest

1051

 

Budapest

1012

 

Budapest

1029

Budapest

1052

 

Budapest

1013

 

Budapest

1031

Budapest

1053

 

Budapest

1014

 

Budapest

1032

Budapest

1054

 

Budapest

1015

 

Budapest

1033

Budapest

1055

 

Budapest

1016

 

Budapest

1034

Budapest

1056

 

Budapest

1021

 

Budapest

1035

Budapest

1071

 

Budapest

1022

 

Budapest

1036

Budapest

1072

 

Budapest

1023

 

Budapest

1037

Budapest

1073

 

Budapest

1024

 

Budapest

1038

Budapest

1074

 

Budapest

1025

 

Budapest

1039

Budapest

1075

 

Budapest

1026

 

Budapest

1041

Budapest

1076

 

Budapest

1027

 

Budapest

1042

Budapest

1077

 

Budapest

1111

 

Budapest

1043

Budapest

1078

 

Budapest

1112

 

Budapest

1044

Budapest

1081

 

Budapest

1113

 

Budapest

1045

Budapest

1082

 

Budapest

1114

 

Budapest

1046

Budapest

1083

 

Budapest

1115

 

Budapest

1047

Budapest

1084

 

Budapest

1116

 

Budapest

1048

Budapest

1085

 

Budapest

1117

 

Budapest

1061

Budapest

1086

 

Budapest

1118

 

Budapest

1062

Budapest

1087

 

Budapest

1119

 

Budapest

1063

Budapest

1088

 

Budapest

1121

 

Budapest

1064

Budapest

1089

 

Budapest

1122

 

Budapest

1065

Budapest

1091

 

Budapest

1123

 

Budapest

1066

Budapest

1092

 

Budapest

1124

 

Budapest

1067

Budapest

1093

 

Budapest

1125

 

Budapest

1068

Budapest

1094

 

Budapest

1126

 

Budapest

1131

Budapest

1095

 

Budapest

1221

 

Budapest

1132

Budapest

1096

 

Budapest

1222

 

Budapest

1133

Budapest

1097

 

Budapest

1223

 

Budapest

1134

Budapest

1098

 

Budapest

1224

 

Budapest

1135

Budapest

1101

 

Budapest

1225

 

Budapest

1136

Budapest

1102

 

Budapest

1528

 

Budapest

1137

Budapest

1103

 

Budapest

1529

 

Budapest

1138

Budapest

1104

 

Érd

2030

 

Budapest

1139

Budapest

1105

 

Sóskút

2038

 

Budapest

1141

Budapest

1106

 

Budaörs

2040

 

Budapest

1142

Budapest

1107

 

Törökbálint

2045

 

Budapest

1143

Budapest

1108

 

Diósd

2049

 

Budapest

1144

Budapest

1171

 

Biatorbágy

2051

 

Budapest

1145

Budapest

1172

 

Páty

2071

 

Budapest

1146

Budapest

1173

 

Budakeszi

2092

 

Budapest

1147

Budapest

1174

 

Tököl

2316

 

Budapest

1148

Budapest

1181

 

Pusztazámor

2039

 

Budapest

1149

Budapest

1182

 

Mogyoród

2146

 

Budapest

1151

Budapest

1183

 

Százhalombatta

2440

 

Budapest

1152

Budapest

1184

 

Tárnok

2461

 

Budapest

1153

Budapest

1185

 

Martonvásár

2462

 

Budapest

1154

Budapest

1186

 

Baracska

2471

 

Budapest

1155

Budapest

1188

 

Velence

2481

 

Budapest

1156

Budapest

1191

 

Gárdony

2484

 

Budapest

1157

Budapest

1192

 

Gárdony

2483

 

Budapest

1158

Budapest

1193

 

Pákozd

8095

 

Budapest

1161

Budapest

1194

 

Sukoró

8096

 

Budapest

1162

Budapest

1195

 

Kápolnásnyék

2475

 

Budapest

1163

Budapest

1196

 

Nadap

8097

 

Budapest

1164

Budapest

1201

 

Szada

2111

 

Budapest

1165

Budapest

1202

 

Leányfalu

2016

 

Szentendre

2000

Budapest

1203

 

Szigethalom

2315

 

Budakalász

2011

Budapest

1204

 

Taksony

2335

 

Pomáz

2013

Budapest

1205

 

Nagytarcsa

2142

 

Csobánka

2014

Budapest

1211

 

Kistarcsa

2143

 

Solymár

2083

Budapest

1212

 

Telki

2089

 

Pilisvörösvár

2085

Budapest

1213

 

Dunavarsány

2336

 

Üröm

2096

Budapest

1214

 

Zsámbék

2072

 

Pilisborosjenő

2097

Budapest

1215

 

Alsónémedi

2351

 

Gödöllő

2100

Budapest

1237

 

Budaörs

2042

 

Veresegyház

2112

Budapest

1238

 

Herceghalom

2053

 

Dunakeszi

2120

Budapest

1239

 

Etyek

2091

 

Göd

2131

Pécel

2119

 

Monor

2200

 

Göd

2132

Vecsés 

2220 

 

Gyömrő 

2230  

  

Csömör

2141

Üllő

2225

 

Maglód

2234

 

Fót

2151

Ecser

2233

 

Kerepes

2144

 

Budapest

1007

Szigetszentmiklós

2310

 

Tahitótfalu

2021

 

Pilisszentiván

2084

Halásztelek

2314