Ha hústermékekről van szó, a magyarok a SPAR Csoport áruházait kedvelik a leginkább - derült ki a Scores Group piackutatásából. Ebben többek között az is szerepet játszik, hogy a SPAR több, mint 15 éve saját működteti saját húsüzemét Magyarországon, a lakosság minőségi ellátása érdekében.
A Scores Group reprezentatív internetes kutatása a frisshús vásárlási szokásokat elemezte, a magyar felnőtt lakosság tekintetében, amelyeket húspultból, hentes pultból kimérve, illetve előre csomagoltan az önkiszolgáló hűtőkből és hűtőládákból lehet megvásárolni. Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a vásárlók tudják, hogy legyen szó sertésről, marháról, szárnyasokról, vadhúsokról vagy nyúlról, a SPAR-ban érdemes ezeket megvásárolni.
“A hús alapvető élelmiszerforrásunk és a háztartások egyik legfontosabb fogyasztási cikke, így az, hogy ilyen sokan választanak minket beszerzésében, egyszerre tölt el minket büszkeséggel és felelősségtudattal” – magyarázza Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. – “Ezért is hoztuk létre a REGNUM Húsüzemet, amely az elmúlt 15 évben nemcsak szakmai- és oktatóközpont, de az ország egyik legmodernebb húsfeldolgozó egysége is lett. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a termelés volumene meghaladta a tavalyi üzleti évben a 39 850 tonnát, a magyar beszállítók aránya pedig a 80 %-ot.”
Érdekesség, hogy bár a SPAR Csoport esetében a legtöbben a pultos termékeket keresik, de a vásárlói trendek egyre inkább megkövetelik az előre csomagolt, előre szeletelt védőgázas vagy vákuumos kényelmi termékek polcon tartását is.
*A Scores Group által 2020. decemberében, Magyarországon internetező, felnőtt lakossága körében végzett kor, nem, iskolai végzettség és településtípus szerint reprezentatív online megkérdezés eredménye.