Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az oldal további használatával Ön automatikusan hozzájárul a sütik használatához.
Bővebb információ a sütikről és azok használatáról

Szolgáltatások

Segítség és GYIK

Segítség és GYIK

A SPAR ajándékkártya vásárlása és alkalmazása kapcsán a legfontosabb kérdéseket és válaszokat egyszerű és áttekinthető formában összefoglaltuk Önöknek.

 

1. Mit értünk ajándékkártya alatt?

Az ajándékkártya egy előre kifizetett értékkártya, hasonló funkcionalitással rendelkezik, mint a papíralapú utalvány. Az ajándékkártya praktikusabb, mint a készpénz vagy a papíralapú utalvány. Az ajándékkártya elfér a pénztárcában, elegáns küllemével egy szívesen látott ajándék.


2. Hol tudok SPAR ajándékkártyájával vásárolni?

Az ajándékkártya aktiválás után minden SPAR és INTERSPAR üzletben fizetéskor használható.

 

3. Hol tudok ajándékkártyát vásárolni?

Az ajándékkártya minden SPAR és INTERSPAR üzletben megvásárolható.

 

4. Milyen típusú ajándékkártyákat vásárolhatok?

Az ajándékkártyák lehetnek fix 2.500, 5.000, 10.000 Ft értékűek, vagy szabadon meghatározott (2.500-50.000 Ft) értékkel feltölthetőek.

 

5. Az üzletben kihelyezett ajándékkártyák már feltöltöttek?

Nem. Az ajándékkártyák csak a kasszánál történt aktiváláskor töltődnek fel.

 

6. Az ajándékkártyámat bárki használhatja?

Igen, az ajándékkártyák nem névre szólóak, továbbadhatók, elajándékozhatók.

 

7. Az ajándékkártya megvásárlásához, vagy használatához kötődik-e valamilyen engedmény?

Nem. Az ajándékkártya megvásárlásakor a kasszánál nem jár kedvezmény. Az ajándékkártya fizetésével azonban ugyanazok az akciók, kedvezmények vehetők igénybe, mint bármilyen más fizetőeszköznél. 

 

8.Hogyan kérdezhető le az ajándékkártyám egyenlege, érvényessége?

Az egyenleg lekérdezése és a kártya érvényessége bármely időpontban lekérdezhető a http://www.spar.at/cfmx/spar_at/cfm/Saldoabfrage/index.cfm?country=HU weboldalon. Ajándékkártyával történő fizetéskor az egyenleg és az érvényesség megjelenik a nyugta alján.

 

9. Hogyan használhatom az ajándékkártyát?

Az ajándékkártya használata nagyon egyszerű: Fizetéskor adja át a pénztárosnak az ajándékkártyáját. A vásárolt összeg értékét a kártyáról levonják. Amennyiben nem elég az egyenleg, a még fennálló összeget más fizetőeszközzel kell kiegyenlíteni. Ha az egyenleg magasabb a vásárolt termékek összértékénél, a kártyán maradó összeg a következő vásárlások alkalmával felhasználható.

 

10.Miért van szükségem a PIN-kódra, ami a kártya hátoldalán a lekaparható felület alatt található?

A PIN kódra abban az esetben van szükség, ha az egyenleget a http://www.spar.at/cfmx/spar_at/cfm/Saldoabfrage/index.cfm?country=HU weboldalon szeretnénk lekérni. Ehhez a kártya hátoldalán láthatóvá kell tenni a PIN kódot.

 

11. Milyen adatokra van szükségem az egyenlegem és a kártyaérvényesség lekérdezéséhez?

Az egyenleg és a kártyaérvényesség lekérdezéshez szükséges a kártyaszám és a PIN kód, melyek a kártya hátoldalán találhatóak.

 

12. Az ajándékkártyák újra felölthetőek?

A kártyák nem tölthetőek újra, amennyiben az egyenleg teljes egészében felhasználásra került, a kártya a kasszánál hagyható.

 

13. Mi történik az egyenleggel, ha nem használom fel teljes egészében?

A vásárlást követően megmaradt egyenleg a következő vásárlások alkalmával felhasználható. A kártya a vásárlástól számított 12 hónapig érvényes, az ez idő alatt fel nem használt egyenleg elvész. 

 

14. A kártyán lévő egyenleg átváltható készpénzre?

A kártya egyenlege készpénzre nem váltható.

 

15. A kártyának van lejárati ideje?

Igen, a kártya vásárlásától számított 12 hónapig érvényes.

 

16. Az elvesztett, ellopott ajándékkártya a kártyaszám ismeretében letiltható, pótolható?

Nem, a kártya nem megszemélyesített, pótlásra, cserére, vagy  készpénzben történő kifizetésre nincs lehetőség.

 

17. Korlátozott a vásárolni kívánt kártyák mennyisége?

Az ajándékkártyák tetszés szerinti mennyiségben vásárolhatók meg.

 

18. Egy vásárlás alkalmával felhasználható több ajándékkártya?

Igen, korlátlan számú ajándékkártya használható fel egy vásárlási tranzakción belül.

 

19. Mitévő legyek, ha nem stimmel az egyenleg?

Kérjük forduljon vevőszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:
Hétfőtől – Péntekig: 8-16 óra között
Telefon:
06-20/823-7727
Email:
spar_utalvany@spar.hu


20. Megfelel-e a kártya az adatvédelmi előírásoknak?

A kártya nem nevesített és szabadon átruházható. Ennek következtében a felhasználóról semmilyen információ nem kerül rögzítésre, nem áll rendelkezésre.